پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| احتمال جدایی نکونام از نساجی قوت گرفت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، تیم نساجی مازندران بعد از 24 سال با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرده و حالا با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و این توانایی را دارد با کسب امتیاز در سه بازی نسبتا آسان انتهایی خود به جایگاه خوبی در جدول نیز دست پیدا کند.

اما از باشگاه نساجی خبر می‌رسد که سرمربی جوان قائمشهری‌ها قصد دارد با جدایی از این تیم مازندرانی کار خود را در دیگر تیم لیگ برتری دیگری ادامه دهد.

اتفاقی که با توجه به پیشنهادات موجود برای نکونام دور از دسترس نیست و گویا کاپیتان سابق تیم ملی از تیمی که به تازگی سرمربی خود را از دست داده پیشنهاد جدی دریافت کرده و در حال محک زدن آن است.

اما دیگر تیم لیگ برتری که اواسط نیم فصل سرمربی خود را برکنار و بعد از آن هم نتایج نسبتا متوسطی کسب کرد برای جذب نکونام پیشنهاداتی به وی ارائه داده و در انتظار جواب مثبت این مربی است.

 ناراحتی نکونام از مسئولان نساجی را هم می‌توان دلیل بر جدایی وی از نساجی دانست چون گویا هنگامی که این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده بود، باب مذاکره با دیگر مربی لیگ برتری باز شده و این موضوع ناراحتی جواد نکونام را در پی داشته است.

حال باید دید در ادامه و تا پایان نیم فصل این مربی جوان چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند و کار خود در شمال کشور را ادامه می‌دهد یا به تیم دیگری منتقل می‌‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.