پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی منطقه چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کیاسر با توصیه نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: تنها در سایه توجه به مباحث اسلامی جامعه ما از گزند حوادث ناگوار اجتماعی در امان است و این موضوع باید مورد توجه همه جانبه قرار گیرد.

وی با اشاره به تدوین برنامه اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در چهاردانگه استان مازندران ظرفیت مناسبی برای اجرای این طرح وجود دارد که نیاز به حمایت جدی مسؤولان است.

امام جمعه شهر کیاسر با اشاره به برگزاری همایش شوراها و دهیاران منطقه چهاردانگه مازندران، خاطرنشان کرد: دغدغه‌ها و مشکلات منطقه توسط دهیاران و شوراها مطرح شد و انتظار است که متولیان امور نسبت به رفع مشکلات اقدام مؤثری در دستور کار قرار دهند.

این مسؤول در ادامه به مشکلاتی که زباله در منطقه چهاردانگه ایجاد کرد، افزود: گلایه‌های مردم به‌صورت جدی به متولیان ابلاغ شد که امید داریم که نسبت به رفع آنها اقدام شود.

تیموری با اعلام اینکه نداشتن جاده مناسب هم دغدغه جدی منطقه است، افزود: هر هفته شاهد تصادف‌های خطرناک در منطقه هستیم و افراد زیادی در این جاده جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: جاده چهاردانگه اگر گفته شود جاده مرگ است خیلی نمی‌توان به این موضوع ایراد گرفت، انتظار داریم که متولیان امور نسبت به بهسازی و مناسب‌سازی جاده اقدام کنند.

امام جمعه کیاسر دیگر مشکل منطقه چهاردانگه مازندران را نداشتن آب مناسب کشاورزی و آشامیدنی عنوان کرد و ادامه داد: در این حوزه با توجه به وسعت اراضی کشاورزی که وجود دارد باید تدابیر مناسبی اتخاذ شود.

تیموری خاطرنشان کرد: با تأمین آب مورد نیاز کشاورزان می‌توان طرح‌های اقتصاد مقاومتی که در منطقه به خوبی قابلیت اجرایی دارد را پیاده‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه چهاردانگه زیاد است، گفت: این منطقه پیشانی استان مازندران از سمت شرق کشور است و انتظار می‌رود مسؤولان نسبت به تجهیز مراکز درمانی و نیازمندی‌های حوزه بهداشت توجه جدی داشته باشند./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.