پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قضاوت داور زن كياسري در مسابقات فوتبال زير 19 سال بانوان آسيا

در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 19 سال بانوان خانم سمانه محسني كياسري، داور بين المللي زن چهاردانگه اي به عنوان كمك داور حضور خواهد داشت.

5

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 19 سال بانوان از 12 تا 18 آبان ماه به ميزباني سريلانكا برگزار می شود.

 

در اين مسابقات خانم سمانه محسني كياسري، داور بين المللي زن چهاردانگه اي به عنوان كمك داور حضور خواهد داشت.

 

خانم محسني اهل كياسر و ساكن شهرستان ساري بوده و چند سالي است كه داور بين المللي و عضو كنفدارسيون فوتبال آسيا در رشته ي داوري است.

 

خانم محسني به همراه خانم انسیه خباز مافی نژاد از استان خراسان رضوي بازيهاي گروه A مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 19 سال بانوان را در كشور سريلانكا قضاوت خواهند كرد.

 

خانم محسني همچنين در مسابقات آسيايي اينچئون كره جنوبي كه مهرماه در اين كشور برگزار شده بود به همراه خانم شيوا ياري نمايندگان جامعه ي داوري ايران در اين مسابقات بودند.

 

گفتنی است که این دوره از رقابتها با حضور 14 تیم در 4 گروه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه B با میزبانی سریلانکا به رقابت با تیم های فلسطین و سریلانکا خواهد پرداخت.

 

samane-mohseni-kiasari-1

samane-mohseni-kiasari-2

samane-mohseni-kiasari-5

samane-mohseni-kiasari-4

 

پايگاه خبري چهاردانگه ساري براي اين بانوي كياسري كه با تلاش و پشتكار توانست در اين سطح از رشته ي داوري حضور داشته باشد و نماينده ي ايران در مسابقات بين المللي بانوان باشد آرزوي موفقيت كرده و اميدوار هستيم كه خانم محسني مدارج ترقي را در اين رشته طي كرده و شاهد قضاوت ايشان در مسابقات جهاني باشيم.

 

5 نظرات
  1. اشرف نژاد می گوید

    آرزوی موفقیت دارم براشون امیدوارم همیشه پیروز و سرافراز باشند

  2. سید روح الله شجاعی می گوید

    زنده باد کیاسری!

  3. اسماعيل می گوید

    oky

  4. حفاظ شاخ گوزنی می گوید

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از
    دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  5. دانلود آهنگ می گوید

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.