پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قاتل پیر زن وناجمی دستگیر شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ذبيح‌الله پهلواني امروز در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در شهرستان ساري،در تشريح جزئيات اين جنايت هولناک، گفت: در پي کشف جسد پيرزني 78 ساله به نام “حبيبه – ز” در خيابان “رودکي” ساري در ساعت 19 روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه امسال، موضوع در دستور کار کارآگاهان و ماموران پليس مبارزه با جرائم جنايي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي کارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند در کمتر از چهار روز زني به نام” ش- الف” 47 ساله را به اتهام قتل در يکي از مناطق مسکوني شهر ساري شناسايي و دستگير کنند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران اظهار کرد: متهمه پس از دستگيري در تحقيقات پليس ضمن اقرار به قتل، انگيزه خود از اين جنايت را سرقت وجه نقد از مقتوله عنوان کرد.

اين مسؤول از دستگيري دو همدست قاتل در اين پرونده که دو مرد بودند، خبر داد و افزود: اين افراد پس از وقوع قتل اقدام به جابجايي جسد و انتقال آن به اين مکان کردند.

پهلواني افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده و تشريح صحنه قتل براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

وي با هشدار به شهروندان و به ويژه افراد مسن و پير از آنان خواست براي انجام عمليات بانکي و اخذ وجه نقد از بانک‌ها، حتما از نزديکان خود کمک بگيرند و از به همراه داشتن جواهرآلات و طلاجات گرانقيمت در حين تردد در معابر عمومي خودداري کنند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران توصيه کرد، پدران و مادران پير و مسن به هيچ وجه به افراد غريبه اعتماد نکنند و از گفتن اسرار زندگي،آدرس محل سکونت و نحوه زندگي خود جدا خودداري کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.