پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم کوتاه از برنامه گاوبانگی ۹۴ توسط گروه چکاد در چهاردانگه

هفتمین سال حفاظت از مرال در فصل گاوبانگی – ارتفاعات پارک ملی و منطقه حفاظت شده کیاسر ، برنامه حفاظت از حیات وحش ارتفاعات چهاردانگه با تلاش شبانه روزی محیطبانان منطقه و همکاری گروه چکاد ساری که خود از بومیان منطقه می باشند، هرساله در فصل گاوبانگی برای حفاظت از مرال اجرا می شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، هفتمین سال حفاظت از مرال در فصل گاوبانگی – ارتفاعات پارک ملی و منطقه حفاظت شده کیاسر ، برنامه حفاظت از حیات وحش ارتفاعات چهاردانگه با تلاش شبانه روزی محیطبانان منطقه و همکاری گروه چکاد ساری که خود از بومیان منطقه می باشند، هرساله در فصل گاوبانگی برای حفاظت از مرال اجرا می شود.

 

این برنامه همه ساله توسط گروه کوهنوردی چکاد ساری به سرپرستی کمیل قاسمپور و با حضور اعضاء ابن گروه که اکثراً از بومیان چهاردانگه بوده و به حق برای طبیعت در معرض خطر چهاردانگه در این سالها پاسدار خوبی هستند.

 

گروه کوهنوردی چکاد از جریان این گاوبانگی فیلم کوتاهی آماده کرده که مطمئناً دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

پایگاه خبری چهاردانگه به همه ی اعضاء محترم این گروه حامی محیط زیست و همچنین به همه ی محیط بانان زحمت کش و پر تلاش پناهگاه حیات وحش دودانگه چهاردانگه و پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) خشته نباشید گفته و از همه ی مردم به ویژه بومیان و روستایان ساکن در حریم این پناهگاه عظیم گیاهی و حیوانی تقاضا دارد تا در راه حفظ امنیت حیات وحش و ایجاد بستر مناسب برای حیات این زبان بسته ها که حق شان است با این عزیزان همکاری نمایند.

 

 

زمان ویدئو : ۳:۰۰

حجم ویدئو : ۱۲٫۴۷ مگابایت

download-video

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.