پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده لشگر 25 کربلای مازندران منصوب شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، با پیشنهاد فرمانده سپاه کربلای مازندران و در حکمی از سوی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار احمد برسلانی از دیار حرم مطهر رضوی به عنوان فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای دیار علویان معرفی شد.

این مراسم که با حضور مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان سپاه کربلا، نیروی انتظامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه  این سپاه و لشگر عملیاتی 25 کربلا، خانواده‌های شهدا ی دفاع مقدس و مدافع حرم، بسیجیان و رزمندگان برگزار شد، با قرائت حکمی سرهنگ برسلانی که کمتر از یک سال عهده دار مسئولیتی در سپاه سمنان بود با تقاضای سردار بابایی به عنوان فرمانده لشگر عملیاتی ظفرمند 25 کربلا  معرفی شد.

همچنین بعد از این معرفی، در حکمی از سوی سردار عزیز جعفری از زحمات چندین ساله سردار حمیدرضا رستمیان در کسوت فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا  تقدیر شد.

عقیله ملازاده مسئول لشگر پشتیبانی و مردمی حضرت زینب(س) مازندران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، نیز از زحمات خالصانه و صادقانه سردار رستمیان مازندرانی در مدت حضورش قدردانی کرد.

نهادها، سازمانها، ادارات و فرماندار مرکز مازندران ضمن حضور در مراسم تکریم سردار رستمیان،  با اهدا لوح یادبود از فرمانده مازندرانی لشگرعملیاتی و همیشه پیروز 25 کربلای مازندران قدردانی کرد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.