پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

علت درگیری عالیشاه با بیرانوند چه بود؟/ عذرخواهی بیرانوند از عالیشاه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس،در جریان بازی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته 28 لیگ برتر فوتبال، در صحنه ای به نظر رسید که علیرضا بیرانوند گلر تیم پرسپولیس با امید عالیشاه هافبک چهاردانگه ای این تیم درگیری مختصری داشت.

بیرانوند در مورد اینکه چه مشکلی بین او و عالیشاه به وجود آمد، خاطرنشان کرد: در آن صحنه که کارت گرفتم هواداران فکر کردند وقت‌کشی می‌کنم، اما دقیقه ۴۵ بود. عالیشاه سرش را پایین انداخته بود و می‌خواست من توپ را سریع برای او پرتاب کنم، اما من باید تصمیم بگیرم به چه صورتی بازی را شروع کنم. وقتی امید زود حرکت کرد و من توپ را ندادم برانکو ناراحت شد. من از این مسئله عصبی شدم که برانکو فکر کرد من باید زود تصمیمم را می‌گرفتم، ولی من هم در آنجا باید فکر کنم که چه کاری انجام دهم یک مقدار عصبانی شدم، اما از امید عالیشاه عذرخواهی می‌کند و داور هم فکر کرد من وقت‌کشی می‌کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد گلی که دریافت کرد، گفت:‌دفاع ما بسیار خوب است و تا به الان عملکرد ما خوب بوده در برخی از صحنه‌ها تمرکزمان را از دست دادیم وقتی حریفان‌مان بازیکنان قدبلند دارند باید نفرات بیشتری داشته باشیم. در کل حیف شد مقابل ذوب‌آهن مساوی کردیم و مقابل سپاهان هم به تساوی رسیدیم. بعد از آن بازی‌ها دیدیم تساوی چقدر به دردمان خورد امروز هم تساوی با برد فرقی نداشت ما اگر برنده می‌شدیم باید مقابل ماشین‌سازی هم برنده شویم الان هم باید ماشین‌سازی را ببریم، چون می‌دانیم بازی سختی با پدیده در مشهد داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تشکر او از هواداران به نشانه طعنه است، گفت: باور کنید صحبتم را جدی بیان می‌کنم. آن‌ها دوست داشتند تیم‌شان برنده شود و تیم خودشان را تشویق می‌کردند. گاهی اوقات هم در برخی صحنه‌ها که بازی دیر شروع می‌شد آن‌ها عصبانی می‌شدند، اما مسئله خاصی نبود.

هواداران تیم تراکتورسازی هنگام خروج عالیشاه از زمین، به شدت علیه او شعار دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.