پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم ساخت نیروگاه زباله سوز و تعریض جاده ساری – کیاسر

روند احداث نيروگاه زباله سوز ساري به علت اشكال تراشي مديران با كندي پيش مي رود-استاندار محترم هنوز توفيق بازديد از پروژه تعريض محور جنوب ساري و پيگيري آنرا كه به قتلگاه تبديل شده پيدا نكرده است!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از وارش نیوز: مدير ارشد استان تا امروز جز حرفها و مصاحبه هاي قشنگ و بكار بردن الفاظ زيبا در مورد ساري كار ديگري نكرده است. البته نهضت بر كناري مديران ارشد ساروي و (خداي ناكرده) بكارگيري مديراني از شهري خاص و عدم حمايت از مديران شهري مركز استان در جهت وصول مطالبات شهرداري و در يك كلام، ياري نكردن مردم ساري در استيفاي حقوقشان از دستگاههاي دولتي، از كاركردهاي مديريت ارشد استان براي ساري است!

 

اين مطلب را سيد محمد آقاميري عضو شوراي شهر ساري در انتقاد از عملكرد مديريت ارشد استان عنوان كرد.

 

وي افزود: شهردار ساري در حالي با تلاش مضاعف و پيگيري از طريق مراجع قانوني و البته با اطاله زمان به كمترين حقوق شهر دست مي يابد كه كمكي از سوي استانداري مشاهده نمي شود و عدم توجه كافي مديريت ارشد استان به حل معضلات شهرستان ساري بويژه شهر مركز استان موجب رنجش خاطر مردم اين شهر شده است.

 

آقاميري تصريح كرد: مدير ارشد استان به رغم دو بار نشست با اعضاي شوراي شهر و در حضور نماينده محترم ولي فقيه در استان و قول پيگيري مشكلات ساري، حتي يك مورد از آنرا حل نكرده است.

 

وي ادامه داد: براي بازگشايي كمربندي حدفاصل سه راه جويبار – گاردجنگل كه بخش عمده آن در دولت گذشته صورت گرفت، ظرف ۲۰ ماه حضور دولتمردان جديد هيچ اقدامي انجام نشد، روند احداث نيروگاه زباله سوز ساري به علت اشكال تراشي مديران با كندي پيش مي رود و در مورد پروژه كمربندي ساري – قائمشهر معروف به كمربندي هفت تن نيز اقدامي صورت نگرفت و اعضاي شوراي شهر ناگزير با حضور در مجلس شوراي اسلامي و از طريق استاندار قبلي، پروژه اي كه مي توانست هزار ميليارد اعتبار صرف آن شود را پيگيري مي كنند.

 

عضو شوراي شهر ساري گفت: استاندار محترم هنوز توفيق بازديد از پروژه تعريض محور جنوب ساري و پيگيري آنرا كه به قتلگاه تبديل شده پيدا نكرده است! آيا كسي هست كه صداي مظلوميت مردم ساري را به گوش دولتمردان عاليه بويژه رياست محترم جمهوري برساند؟ مردمي كه بفرموده حضرت امام (ره) ديگر حاضر نيستند تن به خواري و ذلت بدهند.

 

وي تصريح كرد: مردم شريف و فهيم و باهوش ساري خوب مي دانند كه استاندار به عنوان يكي از اولين كسانيكه ابلاغ خدمت در استان را گرفت، بدليل ضعف عملكرد، بعد از ۲۰ ماه و برغم سفرهاي متعدد رئيس جمهور به استانهاي مختلف، هنوز نتوانست مقدمات سفر آقاي دكتر روحاني به مازندران را فراهم نمايد.

 

آقاميري اضافه كرد: امروز عدم پيوند و ارتباط فكري نماينده ارشد دولت در استان با مردم و مديران و عدم مقبوليت، به شدت باعث نگراني و گله مندي مردم از تزلزل دستگاهها و مديريت شهرستان شده و مدير ارشد استان بخاطر رفع فشارها و جلب رضايت تعدادي كمتر از انگشتان يك دست، ديدگاه و نظرات مردم را فراموش كرده است زيرا مردم مي گويند عملكرد مديريت ارشد استان پس از حماسه خرداد ۹۲ مبتني بر شعار تغيير تا من هست نه تغيير تا لايه هاي پائين!

 

عضو حقوقدان شوراي شهر ساري اظهار داشت: اگرچه هر روز تيترهاي زيبا و دلفريبي افاضه مي شود نظير “اگر كار شود مازندران بهشت روي زمين خواهد شد “، اما آنچه ديده نمي شود همين “كار ” است!

 

آقاميري اعلام كرد: همه نگراني دلسوزان دولت در استان اين است كه بزرگترين سرمايه دولت يعني اعتماد و اميد و تدبير در استان بشدت سير نزولي دارد.

چهاردانگه نیوز

تنها عاملی که باعث عدم ساخت نیروگاه زباله سوز  و تعریض جاده – ساری کیاسر معروف به جاده مرگ شد، چون کسی  صدای مظلومیت مردم محروم چهاردانگه  را نشنیدند و  مسئولین از محرومیت ، مظلومیت و  نجابت  این مردم رنج کشیده سوء استفاده نمودند. وگرنه در  مدت 9 سال بزرگترین  نیروگاه های اتمی و پتروشیمی ساخته می شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.