پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه و انتقامی که نگرفت (عکس)

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولیس با ترکیب همیشگی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت. امید عالیشاه در پست هافبک چپ حضور داشت و بازیکن روبروی او در نیمه نخست دانیال اسماعیلی فر و در نیمه دوم محمدرضا مهدی زاده بود. در 45 دقیقه اول باتوجه به این که اسماعیلی فر در خط حمله حضور فعالی داشت، عالیشاه فضای بهتری برای حمله و هجوم پیدا می کرد اما با حضور مهدی زاده عرصه بر هافبک شماره 2 سرخ ها تنگ شد.

عالیشاه فصل پیش در بازی برگشت پرسپولیس – تراکتور در ورزشگاه آزادی با پیراهن سفید تراکتور به میدان رفت اما خیلی زود به علت مصدومیت زمین را ترک کرد. پس از این مصدومیت حرف و حدیث های زیادی درباره او به وجود آمد و خیلی از تراکتوری ها اعتقاد داشتند که امید عالیشاه خود را به مصدومیت زده است.

باتوجه به همین اتفاقات ستاره کوتاه قد پرسپولیس از انگیزه زیادی برای درخشش برابر تبریزی ها برخوردار بود اما تلاش 90 دقیقه ای اش راه به جایی نبرد. او که در بازی با پیکان درخشان ظاهر شده بود، این بار آنچنان که باید و شاید نتوانست از قدرت دریبلینگش بهره ببرد و مدافعان تراکتور تا حد زیادی موفق به کنترل او شدند.

حالا هفته بعد امید به تبریز می رود تا برابر ماشین سازی قرار بگیرد و احتمالا باید دید واکنش تبریزی ها به او چه خواهد بود.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.