پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به خاطر سندسازی مدیران قبلی است

0

پایگاه خبری چهاردانگه: امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بحث تمدید قرارداد و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس:‌ خبردار شدیم که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با تو تماس گرفته‌اند.

خوشبختانه با مسئولان باشگاه مرتباً در ارتباطی بودم. البته در تماسی که برای تمدید قرارداد انجام شد من اعلام کردم که هیچ شرط و شروطی برای پرسپولیس و هوادارانش نخواهم داشت و به دلیل ایام سوگواری در هفته جاری هفته آینده به باشگاه خواهم رفت تا قراردادم را تمدید کنم.

فارس:‌ این روزها پرسپولیس شرایط حساس و سختی دارد به طوری که باعث نگرانی هواداران هم شده است. 

قطعاً هواداران حق دارند که نگران تیم محبوب‌شان باشند اما باید امیدوار باشیم با امیدواری رو به جلو برویم. آقای برانکو در پرسپولیس تأثیرگذاری خودش را نشان داد و با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی که در اصل آن نایب قهرمانی هم یک قهرمانی به حساب می‌آید در سه فصل اخیر با پرسپولیس شاهکار کرده است. ما می‌توانیم امسال سومین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم چرا که دل همه پرسپولیسی‌ها با حضور برانکو قرص و محکم است. ان‌شاءالله فصل بعد هم تیم خوبی خواهیم داشت و با قدرت روانه مسابقات خواهیم شد.

فارس: به هر حال انتظارات از پرسپولیس بالا رفته و هواداران علاوه بر موفقیت در لیگ خواهان نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند.

مطمئناً‌ هواداران حق دارند چرا که آنها لایق بهترین‌ها هستند و ماهم در زمین تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. من از هواداران خواهش می‌کنم در فصل سختی که در پیش داریم حمایت خودشان را از ما دریغ نکنند و بدون توجه به حاشیه‌ها از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ ما را تشویق کنند. مطمئناً با حمایت آنها ما می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

فارس:‌ بسته بودن پنجره نقل و انتقالات کار را برای پرسپولیس سخت کرده و شاید همین موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را بیشتر از قبل کرده است.

قبول دارم که هواداران نگران هستند اما آنها می توانند با حمایت‌هایشان ما را روبه جلو هدایت کنند و به ما انگیزه دهند. نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم اما همه بازیکنان مدیون نام پرسپولیس هستند و همه بازیکنانی که به این تیم آمدند از جمله خود من در این تیم و در کنار نام پرسپولیس شناخته شده و مشهور شدیم. مطمئناً این پرسپولیس است که به ما شخصیت می‌دهد و بازی کردن در این تیم برای ما افتخار به حساب می‌آید. امیدوارم در کنار هواداران و با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی یک سال فوق‌العاده را رقم بزنیم.

فارس:‌ در فضای مجازی انتقادهایی به برانکو می‌شود. تو در این باره چه صحبتی داری؟

برانکو یک مربی امتحان پس داده است و باید همه به او اعتماد کنیم و این اعتماد باید ادامه‌دار باشد. مطمئناً با حمایت‌ هواداران پاسخ اعتماد به برانکو را خواهیم گرفت.

فارس: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تأثیری در روحیه تیمی پرسپولیس دارد؟

ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم و همه تمرکز ما روی تمرین و بازی است. البته همه پرسپولیسی‌ها می‌دانند که آقای گرشاسبی این روزها چقدر تلاش می‌کند تا تیم خوبی را ساخته و پرداخته کند. اما او تنها است و هواداران باید به مدیریت گرشاسبی اعتماد کنند. متأسفانه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس شاهکار مدیران قبلی است که با سندسازی باشگاه را به این روز انداختند. اما فشار آن الان روی آقای گرشاسبی افتاده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.