پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه: برای بازگشت لحظه‌شماری می‌کنم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه بعد از یک سال و نیم دوری از پرسپولیس امروز برگه تسویه حساب خود را دریافت کرد و به زودی به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه خواهد شد. او که در بهمن ماه خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده بود، امروز با حضور در تبریز برگه تسویه حساب خود را تکمیل کرد تا به دوران عجیب سربازی‌اش پایان دهد.

عالیشاه ضمن تشکر از تمامی هواداران پرسپولیس که در این مدت سخت به او امید و انگیزه می‌دادند گفت: خب روزهای سختی بود. اینکه با انگیزه راهی تراکتور شوم و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانم یک سال بازی کنم شرایط سختی را شکل داده بود. تمرینات اختصاصی داشتم اما از نظر روحی و روانی در بدترین شرایط ممکن قرار داشتم. در این مدت تنها روحیه‌ای که هواداران به من می‌دادند باعث می‌شد تا انگیزه داشته باشم.

وی ادامه داد: در بازگشت نیز با مصدومیت مواجه شدم. مصدومیتی که اتفاق تلخی برایم بود و البته اکنون با انرژی زیاد برای بازگشت به پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم. از تمامی هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که باعث شدند روحیه‌ام را حفظ کنم.

عالیشاه در خصوص بازگشت به پرسپولیس گفت: من با تیم قرارداد دارم و افتخار می‌کنم که بار دیگر این شرایط برایم مهیا شده تا به تیم محبوبم برگردم. امیدوارم بتوانم با انگیزه‌ای که به دلیل دوری از میادین داشتم بهترین عملکرد را برای رضایت هواداران و کادرفنی به نمایش بگذارم. کار سختی پیش رو دارم اما مطمئنا بهتر از گذشته در خدمت تیم خواهم بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.