پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح مشکلات به حق مردم موج سواری نیست + تصاویر

0

به گزارش چایگاه خبری چهاردانگه، حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کیاسر اظهار کرد: پایبندی به عهد الهی از سفارش ائمه الهی هست.

وی با اشاره به نزدیک بودن هفته امور تربیتی یعنی روز هشتم اسفند، تصریح کرد: شهید رجایی و شهید باهنر دغدغه‌های تربیتی و نیاز جامعه را به خوبی تبیین کردند که اگر این مباحث در کشور رعایت می‌شد در حال حاضر مشکلی از نظر مسائل تربیتی در جامعه نداشتیم.

امام جمعه شهر کیاسر خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که امور تربیتی در سطح مدارس روز به روز تقویت شود، تربیت اسلامی در سطح جامعه جدی گرفته شود.

وی با اعلام اینکه خانواده نقش اساسی در تربیت فرزندان دارد، افزود: روش و منش خانواده برای فرزندان الگو است، پدر و مادرها نسبت به رفتار خودشان در خانه مراقب باشند.

تیموری در ادامه از تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه چهاردانگه مازندران خبر داد، افزود: مردم با حضور خویش در این مراسم اعلام می‎کنند که فرهنگ شهادت باید کشور استمرار داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط با رسیدگی به امور مردم توسط مسؤولان، یادآور شد: افراد مسؤول زمانی که به مردم رسیدند باید گزارش کار و اقدامات ارائه دهند.

امام جمعه کیاسر اضافه کرد: برخی از مسؤولان به جای اینکه اعلام کنند در حال پیگیری رفع کاستی‌ها هستیم، خودشان در کنار مردم طرح مشکل می‎کنند که این به نظر بنده درست نیست.

وی با بیان اینکه اگر مردم حقی  را از مسؤولان مطالبه می‌کنند، نباید آنها را متهم به موج سواری کرد، افزود: برخی‌ها به جای رفع مشکل اظهاراتی را مطرح می‎کنند که خارج از ادب است،افراد را متهم به موج‌سواری می‌کنند.

تیموری یادآور شد: مسؤولان در برابر مردم باید پاسخگو باشند، کم کاری در برابر مردم باید در روز قیامت پاسخ داده شود.

وی با اعلام اینکه مسؤولان به جای رفع مطالبه جدی مردم، چرا بحث موج سواری و تحریک را پیش‌ می‌کشند، گفت: کسی که مسؤول است باید مراقب باشد.

امام جمعه چهاردانگه خاطر نشان کرد: دغدغه‌ها مردم باید به صورت جدی مطرح و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.