پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

صعود استقلال به یک هشتم نهایی جام حذفی با گل سیدمحسن کریمی+فیلم

سید محسن کریمی بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران که برای اولین بار پس از مصدومیت با نظر علیرضا منصوریان از ابتدا وارد میدان شده بود توانست با یک فرار سریع در دقیقع ۱۱۳ بازی دروازه مس کرمان را باز کن و موجب صعود تیمش به مرحله بعد شود.

0

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ دو تیم استقلال تهران و مس کرمان در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.

 

این مسابقه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

 

دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند و در پایان استقلال تهران توانست با تک گل سید محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای در وقت های اضافه از سد این حریف دسته اولی بگذرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

سید محسن کریمی بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران که برای اولین بار پس از مصدومیت با نظر علیرضا منصوریان از ابتدا وارد میدان شده بود توانست با یک فرار سریع در دقیقع ۱۱۳ بازی دروازه مس کرمان را باز کرده و موجب صعود تیمش به مرحله بعد شود.

 

استقلال تهران پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید در این مرحله به مصاف برنده دیدار صبای قم و شهدای گروس بیجار برود.

 

شما در ادامه می توانید فیلم گل سید محسن کریمی به مس کرمان را مشاهده نمائید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.