پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شکایت ماشین سازی از عالیشاه، رفتار عالیشاه توهین آمیز بود!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از  ورزش سه، روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل و با گل دقایق پایانی شجاع خلیل زاده موفق به شکست شاگردان مهاجری شد، اما اتفاقات دیدار سبب شده تا باشگاه ماشین سازی از دو چهره این مسابقه شکایت کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با تایید این مطلب در این زمینه در گفتگو با ورزش سه گفت: رفتار عالیشاه بسیار تعجب آور بود  که یک توپ به اوت رفته را تعقیب کرده و  محکم آن را به طرف هواداران شلیک کرد، اگرچه به فنس های ورزشگاه برخورد کرد و به زمین بازگشت ولی برداشت تماشاگران و عموم مردم این بود که این یک برخورد توهین آمیز است و زدن توپ با عصبانیت، آن هم در پیست ورزشگاه به طرف تماشاگرانی که در این بازی بهترین رفتار را داشتند، می توانست آتشی در ورزشگاه ایجاد کند، اما باز هم خودداری هواداران، مانع جنجال بیشتر شد ولی این به مفهوم این نیست که نباید کمیته انضباطی در این رابطه تصمیم بگیرد.

ما امیدوار هستیم که ناظر مسابقه نیز در این رابطه به وظیفه خود عمل کند. از آقای اصفهانیان نیز می خواهیم که برای مسابقات ماشین سازی در چیدمان داوری دقت بیشتری به عمل آورد.

در بازی روز پنجشنبه یاران امید عالیشاه با ماشین سازی تبریز ، امید عالیشاه  خصوصا در اواخر نیمه دوم، به شدت از سوی هواداران تبریزی ماشین سازی مورد فحاشی قرار گرفت تا صحنه‌ای جنجالی در زمین رقم بخورد.

هافبک شماره ۲ پرسپولیس بعد از اینکه در رسیدن به توپی در کناره زمین ناکام ماند، آن را بیرون زمین شوت کرد تا با حمله کلامی هواداران مواجه شود.

عالیشاه که به شدت نسبت به این فحاشی شدید عصبانی شده بود، با علامت دستانش از آنها خواست با صدای بلندتری به شعار ادامه دهند و صدای آنها را نمی‌شنود!

عالیشاه دقایقی بعد از اینکه پرسپولیس به گل رسید نیز با شادی خود، بار دیگر از هواداران تبریزی خواست تا شعار دهند که این بار بازیکنان دو تیم از او خواستند آرامش خود را حفظ کند.

در نهایت، این بازیکن در میان شعار تند هواداران و در شرایطی که با لبخند راهی رختکن می‌شد، اینچنین برد تیمش را جشن گرفت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.