پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرک های صنفی در مازندران احداث شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در کارگروه اشتغال استان مازندران، راستی آزمایی طرح های اشتغال و تسهیلات پرداختی را امری مهم برشمرد و گفت: باید تحلیل وضعیت درستی درباره آمایش اشتغال صورت گیرد.

وی خواستار ایجاد شهرک های صنفی در استان شد و گفت: دستگاه های مختلف از جمله صنعت و معدن برای راه اندازی شهرک های صنفی اقدام کنند و جهاد کشاورزی نسبت به تهیه و واگذاری زمین اقدام داشته باشد.

وی همچنین خواستار انتقال تدریجی مشاغل مزاحم از داخل شهرها به خارج و حاشیه آن شد و گفت: وقتی مراکز صنفی در شهرکی مستقر باشند مراجعه مردم برای دریافت خدمات بیشتر خواهد شد.

استاندار مازندران، خواهان بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای شناسایی رشته های مورد نیاز برای اشتغال در مناطق مختلف استان شد و گفت: نخبگان رشته هایی که در هر شهرستان نیاز است را شناسایی کنند تا آموزش های لازم ارائه شود.

حسین زادگان، با اشاره به برگزاری جشنواره گل نرگس در جویبار گفت: ۹۰ درصد غرفه داران از میزان فروش و استقبال مردم در این نمایشگاه و جشنواره رضایت داشتند.

وی رسالت رسانه ها و صداو سیما را برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه اشتغال امری مهم دانست و گفت: باید برنامه سازی برای ترویج کارآفرینی در استان صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.