پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرهای غربی مازندران اسیر سیلاب؛ مسدودی جاده رامسر به تنکابن+فیلم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، جاده تنکابن به رامسر در محدوده شیرود بسته شد و تردد به کندی صورت می‌گیرد. در شهرستان رامسر نیز خسارات وارده بالا است

شب گذشته به علت بارش شدید باران و بالا آمدن سطح آب رودخانه صفارود ستاد بحران شهرستان رامسر دستور تخلیه منازل مسیر این رودخانه را داده بود. وزش باد و سیل باعث آسیب‌های متعدد در شهرستان رامسر شده است. وضعیت بحرانی رامسر همچنان ادامه دارد.

با بالا آمدن آب رودخانه صفارود دیوار و حیاط مدرسه دخترانه حدادی مقدم تخریب شد و بنابه اعلام ستاد مدیریت بحران مردم ساکن در حاشیه رودخانه‌ها به محل امن بروند.

تلاش‌های پیاپی نیروهای امدادی مدیریت بحران شهرستان رامسر در جهت برطرف کردن آب‌گرفتگی منازل مردم شهرستان ادامه دارد و بسیاری از منازل شهری و روستایی در شهرستان به علت سیل کم سابقه دچار آب‌گرفتگی شده است.

وضعیت بحرانی رودخانه در چالکرود

بخشی از باغات و منازل در حاشیه این رودخانه تخریب شده و یک آپارتمان 5 طبقه نیز در حاشیه رودخانه چالکرود کج شده است و احتمال ریزش آن وجود دارد.

پل میراثی و پرتردد جاده هتل رامسر فرو ریخت. بارش باران و جاری شدن سیل خسارات زیادی به رامسر وارد کرده است. مردم از جاده هتل تردد نکنند.

آب‌گرفتگی خیابان‌های منطقه رمک حد فاصل برچ چشم‌انداز تا مصلی، تردد خودروها را به کندی و با مشکل روبه‌رو کرد. آب رودخانه چپرسر نیز بالا آمده و خرابی‌هایی را نیز به بار آورده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.