پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرکت گاز به تعهداتش در قبال بهسازی جاده ساری-کیاسر عمل نکرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  سیدعلی صادقی درباره پاک سازی محور ساری به کیاسر پس از وقوع سیل، اظهار کرد: پاک سازی در حال انجام است و حدود 80 درصد کار به اتمام رسیده است.

 

وی با اعلام اینکه از سه‌راهی تاکام تا منطقه خالخیل انجام شده است، تصریح کرد: در مناطقی که شرکت گاز ورود پیدا کرده اقدام خاصی نمی‌توان انجام داد.

 

مسؤول حمل و نقل و نگهداری جاده‌ای ساری در پاسخ به این سؤال که چه اقداماتی برای این منطقه باید انجام شود، افزود: شرکت گاز باید نسبت به مرمت این منطقه اقدام کند که تاکنون ورود پیدا نکرده است، در پیگیری‌ها به نتیجه مناسبی نرسیدیم.

 

وی در باره مشکلات جاده ساری به کیاسر و عدم وجود پارکینگ‌های مناسب حتی در زمان اضطرار برای رانندگان، گفت: نواقص این جاده بسیار زیاد است، بنا داریم در نقاطی که داری شیب طولانی است، باند مجزایی ایجاد شود، اختصاص اعتباری برای بهسازی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

صادقی در واکنش به ضعیف بودن خط کشی در نقاط مه‌گیر مسیر چهاردانگه، گفت: هر 50متر تابلو در این مسیر قرار دارد و مشکلی از این بابت وجود نداشته اما خط کشی‌ها نیاز به تقویت دارد که پس از بازدیدها این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

محور ساری به سمنان در محدوده تاکام به تلمادره حدود 90 کیلومتر است که با وجود خدمات بین‌المللی از ضعف امکانات به شدت رنج می‌برد.

 

وقوع سیل اخیر نیز به مشکلات این جاده اضافه کرده که در برخی مسیرها عرض جاده حتی به پنج متر هم نمی‌رسد، پیچ‌های تند و خطرناک از مهمترین مشکلات این جاده است و در کنار وجود پیچ‌های تند نبود محل مناسب برای پارک حتی پارک‌های اضطراری از دیگر نواقص و مشکلات جاده‌ای این بخش است.

 

جاده ساری به کیاسر روزانه محل عبور تریلرهای حمل زباله از ساری و انتقال بار از مازندران به استان‌های سمنان، خراسان رضوی و جنوبی و استان اصفهان از جاده دامغان است که از محرومیت به شدت رنج می‌برد.

 

بر اساس نتایج اولیه سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت بخش چهاردانگه بیش از 15 هزار نفر است، کیاسر مرکز بخش چهاردانگه داری هزار و 84 خانوار و بیش از 3هزار نفر جمعیت است./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.