پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیلاب ‌نکا خسارت جانی نداشت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، عبالجواد توحیدی مقدم عصر امروز  در جلسه ستاد حوادث شهرستان اظهار داشت: سیل در این شهرستان خسارت حداقلی داشت و از این بابت از مردم و ستاد مدیریت بحران نکا قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به بارش باران پاییزی که از عصر روز جمعه در این شهرستان آغاز و تاکنون نیز به صورت پراکنده در نواحی کوهستانی و دشت نکا ادامه دارد، افزود: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی و اخطاریه و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران مازندران، به تمامی دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان برای به حداقل رسانده خسارت‌ها در روزهای جمعه و شنبه آماده‌باش داده شد.

توحیدی مقدم گفت: مردم نکا نیز همکاری خوبی داشتند، به اداره اصناف اعلام شده بود که تمامی مالکان صنفی در دو روز اعلام‌شده مراقب مغازه‌ها و فروشگاه‌های خود باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند، به این دلیل کمترین میزان خسارت را داشتیم، 12 مهرماه نیز ستاد مدیریت بحران برگزار و توصیه‌های لازم اعلام شد.

فرماندار نکا با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی نداشتم و خسارت‌های مالی در حداقل قرار داشت، گفت: تخریب برخی از دیوارها، آبگرفتگی معابر و قطع مقطعی آب و برق گزارش شد که در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکلات اقدام شد.

توحیدی‌مقدم از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری، آب، برق، گاز و مخابرات که در سطح شهر حضور داشتند و نیروهای انتظامی، راهور و هلال احمر در به حداقل رساندن خسارت‌ها قدردانی کرد.

وی گفت: میزان خسارت‌های وارده در حال جمع‌بندی است اما نکته حائز اهمیت این است که در شهرستان نکا خسارت قابل ملاحظه‌ای در 24 ساعت گذشته گزارش نشده است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.