پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیلاب معابر شهری شرق مازندران را فرا گرفت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مازندران از ساعتی پیش کمی خنک تر شده و بارش باران نعمت الهی از حوالی ظهر امروز در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر و محمودآباد و نور باریدن کرده و ادامه دارد.

بارش‌ها در برخی مناطق مرکزی مازندران به صورت طوفان و رعد و برق شدید و در شهر جویبار و قائم‌شهر به صورت تگرگ مشاهده شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم در شهرهای مازندران، هم اکنون بارش باران در شهرهای بهشهر و نکا در شرق مازندران با شدت بسیاری در حال باریدن بوده و این امر سبب آبگرفتگی معابر شهری و ترافیک خیابان‌های اصلی و فرعی این شهرها شده است.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی، فرمانده پلیس راه مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری از لغزنده بودن وضعیت جاده‌های استان خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای هراز و کندوان به دلیل لغزندگی جاده و بارش باران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مختلف غرب، مرکز و شرق مازندران تا امشب بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان از سفرهای غیرضرور خودداری و از اتراق در مناطق کوهستانی و سیل خیز خودداری کنند.

علی اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز با بیان اینکه وضعیت بارندگی در غرب استان به مراتب بیشتر از مناطق شرقی استان است، گفت: خوشبختانه هنوز حادثه خاصی ناشی از بارش باران و سیل در مناطق استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و خدماتی در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: شهرداری‌ها و اتش نشانی‌ها به همراه سایر دستگاههای امدادی آماده امدادرسانی احتمالی هستند.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.