پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

” سیداحمد شجاعی” برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

سیداحمد شجاعی متولد ۱۳۴۶ و اقتصاددان می باشد. شعار انتخاباتی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را «بومی سازی اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ساری و میاندرود» اعلام نمود.

11

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، سیداحمد شجاعی ، فرزند مرحوم آیت الله شجاعی کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ، با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت نام نمود.

 

سیداحمد شجاعی متولد ۱۳۴۶ و اقتصاددان می باشد. شعار انتخاباتی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را «بومی سازی اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ساری و میاندرود» اعلام نمود.

 

سیداحمد شجاعی در راستای اهداف پدرشان (مرحوم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری) به مردم، در این دوره از انتخابات شرکت خواهند کرد. مرحوم آیت الله شجاعی کیاسری در  دوره های دوم، سوم، چهارم و هفتم نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بودند.

 

 از جمله سوابق ایشان مدیرتی و سیاسی ایشان به شرح ذیل می باشد

 

٢٨ سال سابقه کار در بدنه نظام که ٢۴ سال آن بصورت فعالیت داخلی و خارجی میباشد .

فعالیتهای حوزه خارجی :

سالها رئیس مرکز اسناد و مطالعات خاورمیانه و دبیر شورای سیاستگذاری میزهای علمی مربوط به خاور میانه بوده اند و پایه گذار نظریه ساختار شناسی صهیونیسم و وجوه چهار گانه آن می باشد سابقه تدریس در دانشگاههای ارتش و سپاه در عرصه جنگ نرم و تحلیل خاور میانه بزرگ اسلامی در مقابل خاور میانه بزرگ آمریکایی

فعالیتهای حوزه داخلی :

متخصص در امور فقر زدایی از مناطق محروم کشور با ضرائب ٩ و ٨ و ٧ و ۶
مشاور عالی در امور مناطق محروم کشور
ریاست اداره اکرام کشور
مسئولیت توانمند سازی خانواده های محروم و طراح کانونهای هم ریخت و تهیه نقشه فقر ١٢ استان کشور

 

 با ثبت نام سید احمد شجاعی هفت نفر از بخش چهاردانگه کاندید دوره دهم مجلس شورای اسلامی شدند.

11 نظرات
  1. حامی می گوید

    درود بر سید احمد شجاعی
    به امید پیروزی در روز هفت اسفند

    1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

      ان شا الله

  2. مطالبه گر می گوید

    به امید انکه هر کس منتخب مردم می شود دغدغه مردم را داشته و تا اخر با مردم صادق باشد و رابطه مناسبی با دولت داشته باشد نه انکه تمام وقتش را صرف دخالت در عزل و نصب ها صرف کند و از کار اصلی خود که تدوین قوانین است غافل بماند.

  3. مطالبه گر می گوید

    به امید انکه هر کس منتخب مردم می شود دغدغه مردم را داشته و تا اخر با مردم صادق باشد و رابطه مناسبی با دولت داشته باشد نه انکه تمام وقتش را صرف دخالت در عزل و نصب ها کند و از کار اصلی خود که تدوین قوانین است غافل بماند.
    ما نماینده ای می خواهیم که بتواند حق مردم شهرستان را بطور قانونی از دولت بگیرد و شجاعانه رفتار کند نه انکه وعده های زیبا دهد و نتواند عمل کند.

  4. همشهری می گوید

    تجربه در واقع همون کارایی و البته هنر یک وکیل محسوب میشه . قراره وکلایی انتخاب بشن که به نوعی احیا کننده حقوق ملت باشند . همه کسانی که اعلام حضور میکنند قطعا در خودشون این هنر رو میبینند ولی واقعیت اینه که تنها عده کمی ازاونها با الفعل توانمند هستند .
    برای اثر بخش بودن باید کارایی داشته باشی . برای کارایی داشتن باید به تجربه مجهز باشی . امیدی به اقا سید احمد شجاعی و جناب اقای فرامرزی و خانم دکتر زمانی نیست چون واقعا این کاره نیستند . مهندس نقیبی و دکتر شجاعی بهترین گزینه ها برای این منطقه هستند .
    چهاردانگه ای عزیز دقت کن که اگر روزی نماینده از بین خودمون انتخاب نشه دیگه حتی بخشدار و رییس ادارات و نهاد ها و کارمندان و … از خارج منطقه خواهند بود . شجاعی اگر کاری نکرد حداقل ده نفر از کیاسری ها رو به جایی رسوند که اون ده نفر صد نفر دیگه رو کمک کنند .
    چهاردانگه نیوز هم لطف کن اگر تبلیغ بچه محل ها رو نمیتونی بکنی حماسه از دودانگه ای و میاندرودی تعریف نکن

    1. دلسوز می گوید

      واقعا عجب استدلالی شگفتا بچه محل اخ که چه کردن بچه محلامون بسه دیگه یکم بذاریم بقیه هم نماینده بشن

  5. مطالبه گر می گوید

    یکی از افت های انتخابات مجلس قبیله گرایی است در صورتی که تجربه نشان داد نمایندگان محلی ما جاهای دیگر بیشتر کمک کردند و اعتبار گرفتند این موقعیت چهاردانگه و کیاسر ما است ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.

  6. ساروی می گوید

    همشهری عزیز احتمالا شما یا یکی از بستگان شما از اون ده نفری هستی که شجاعی شمارو سر کار نبرده بلکه سرکار گذاشته بهتره بینش خودتون یه مقدار بالا ببرید

    1. همشهری می گوید

      من یکی شغل ایده ال خودم رو مدیون یه نفر هستم که دستش از دنیا کوتاهه و از اهالی این منطقه هم نبود . ولی دارم کسی رو دکتر شجاعی براش کاری کرده و میبینم چه جوری به همشهری هاش کمک میکنه
      شجاعی رو تا حالا ندیدم ولی اطرافیانش خدا رو شکر ادمهای مثبت و مردمی هستند .

  7. ss می گوید

    شجاعی در طول هشت سال نمایندگی امتحان خودش پس داد ….

  8. دی می گوید

    به فامیلی شجاعی الارژی گرفتیم از بس برای منطقه کار کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.