پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط فرمانداران در شهرستان‌های مازندران اجرایی شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود،احمد حسین‌زادگان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندورود اظهار داشت: مدیریت در این شرایط سخت و طاقت فرسا بوده که تمام هم و غم مدیران خدمت به مردم است. البته گاهی اوقات برخی‌ها حواشی برای دولت ایجاد می‌کنند که باید بدانند خود مردم و نظام آسیب می‌بینند که انتظارداریم وحدت و همدلی در جامعه حکمفرما باشد.

وی افزود: مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در جامعه است باید تلاش کنیم صرف‌نظر از گرایش‌های سیاسی کمک کنیم تا کشور را از شرایط کنونی خارج کنیم.

حسین‌زادگان بیان کرد: مردم همیشه همراه دولت و نظام بودند و هستند که باید کاری کنیم در چارچوب تشکیلات و تشکل حامی دولت شوند که سازمان‌های مردم نهاد را در زمینه‌های تخصصی از لحاظ کمیت و کیفیت افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: باید از لحاظ افزایش بعد فرهنگی و کاهش آسیب اجتماعی، صنعت،کشاورزی و بخش خصوصی از ظرفیت سرمایه‌های انسانی استفاده کنیم که فرماندار باید در شهرستان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون استاندار مازندران گفت: مردم میاندورود مشارکت سیاسی گسترده‌ای در انتخابات داشتند که باید با مشی اعتدالی ظرفیت‌ها را افزایش دهیم و از ظرفیت شوراها و دهیاران استفاده کنند.

وی ادامه داد: جامعه را فعال‌تر و پویاتر کنیم همچنین باید از ظرفیت جوانان استفاده شود و بدانیم پاکدستی و قانونمداری یکی از ویژگی‌های انتخاب مدیران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: فرمانداران سلیقه‌ای عمل نکنند و بحث امانتداری و قانونمداری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و با اقدامی جهادگونه جهت رشد رونق شهرستان و منطقه گام بردارند.

ارتقا کیفیت آب شرب میاندورود

فرماندار سابق میاندورود گفت: از همه مدیران و نمایندگان مجلس تقدیر می‌شود جاده گهرباران خطراتی داشت که توانستیم تعریض کنیم همچنین کیفیت آب شرب در بخش گهرباران افزایش یافت.

ارسطو قادری افزود: شهرستان التهاب‌های خاص خود را در زمینه مختلف داشت که برقراری آرامش در مدیریت سرلوحه فعالیت ما بود.

وی بیان کرد: شش روستای بالادست را که پرجمعیت بود نگاه کردیم و در بحث راه اقدامات مناسبی شد در برنامه دولت گازرسانی به روستاهای بالادست است.

قادری بیان کرد: شغل بیشتر مردم شهرستان کشاورزی است که تغییر الگوی کشت در برخی مناطق انجام شد. از افتخارات دولت بحث سلامت شهرستان است که با حمایت خیران اقدامات خوبی در این زمینه شد و دربخش سلامت پنج مرکز درمانی در بخش‌های مختلف افتتاح شد.

در پایان از ارسطو قادری تجلیل و محمدرضا غلامی به عنوان سرپرست میاندورود معرفی شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.