پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

“سفر کربلا” هدیه آیت الله میرعمادی به علیرضا بیرانوند و وحید امیری

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: به پاس زحمات و درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران مقدمات سفر کربلا این دو قهرمان همراه با خانواده را فراهم می‌کنیم.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در مراسم استقبال از وحید امیری و علیرضا بیرانوند که در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به مراسم با شکوه استقبال از این دو ورزشکار لرستانی اظهار داشت: قطعا این دو ورزشکار غرورآفرین و غیور لرستانی مایه مباهات ملت بزرگ ایران اسلامی هستند که با بازی درخشان و ارزشمند خود سبب سربلندی مردم ولایت‌مدار لرستان شدند.

وی افزود: صمیمانه به خاطر بازی این دو جوان عزیز تشکر می‌کنم که سبب خوشحالی مردم ایران اسلامی شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به پیام مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: قطعا پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی برای همیشه مایه دلگرمی و افتخار بازیکنان تیم ملی فوتبال است.

میرعمادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام اول با انتشار پیامی بازی تیم ملی را عالی توصیف و در پیام دوم از این عزیزان به عنوان پیروز میدان ورزش یاد کردند.

وی به وجود جوانان غیور و قهرمان در استان لرستان اشاره و گفت: در استان لرستان اگر زمینه برای حضور جوانان در تمام عرصه‌ها فعال شود جوانان ما خوش می‌درخشند و چنانچه حمایت‌های لازم از طرف مسئولان صورت گیرد همیشه پیروز هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقشه‌های دشمنان در رأس آنها آمریکای جنایتکار در جام جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تحریم ایران بودند اما درخشش ورزشکاران قهرمان ما بار دیگر شکستی بر دشمنان ما تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها پیروز هستند اظهار داشت: روزی در 8 سال دفاع مقدس این جوانان ایستادگی کردند و با تمام وجودشان جانانه تلاش کردند تا ثابت کنند که ایرانی همیشه پیروز است.

میرعمادی گفت: من از علیرضا بیرانوند و وحید امیری  به خاطر اقدام ارزشمندشان که امید را در دل مردم ایران بوجود آوردند و مردم ایران یک نشاط و دلگرمی فوق‌العاده‌ای پیدا کردند تشکر می‌کنم و در همین راستا به پاس احترام زحمات این دو عزیز مقدمات سفر کربلا همراه خانواده را فراهم می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.