پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی تیم والیبال جوانان‌: تیم‌های ملی ایران در بازی اول خوب کار نمی‌کنند

0

بهروز عطایی درباره برتری ایران در بازی تدارکاتی برابر بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: سعی می‌کنیم با این بازی‌های تدارکاتی با فضای سالن و شرایط بازی در منامه بیشتر آشنا شویم. بیشتر تمرکزمان روی کار خودمان است و به تیم حریف کاری نداریم. سعی بر این است هماهنگی در تیم بیشتر شود و در فاصله چند روز مانده به مسابقات آماده تر شویم.

وی افزود: بازی بدی نبود و بازیکنان کمی خستگی سفر سه شنبه در تنشان بود که حدود 15 ساعت به طول انجامید. تیم بحرین فشار خوبی به تیم ما وارد کرد و توانستیم بهره لازم را از این مسابقه ببریم. پنجشنبه یک بازی با پاکستان خواهیم داشت و سپس آماده شروع بازی‌ها می‌شویم.

سرمربی تیم والیبال جوانان درباره شرایط بازیکنان در فاصله دو روز مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: تیم در وضعیت مناسبی قرار دارد و شرایط امیدوار کننده است. همواره ممکن است در طول تورنمنت‌ها مسائلی نظیر مصدومیت و مشکلات گوارشی به وجود بیاید؛ اما  فعلا چنین مشکلاتی نداریم و امیدواریم که چنین مسائلی برای ما رخ ندهد. تمام سعی  بر این است که بتوانیم بازی‌های قابل قبولی انجام دهیم تا اول سهمیه جهانی را کسب کنیم و بعد از آن جام قهرمانی را به دست آوریم.

عطایی با اشاره به بازی نخست برابر چین گفت: بازی برابر چین قطعا برای ما سخت خواهد بود. چین، ژاپن و کره جنوبی جزو رقبای سنتی ما هستند که هنوز قدرت‌های برتر آسیا به شمار می روند.

وی گفت: معمولا تیم‌های ملی ایران در بازی اول خوب کار نمی‌کنند؛ اما بدون توجه به این مسائل با آمادگی برابر چین به میدان می رویم. امیدواریم بازیکنان هر روز شرایط مسابقات را بهتر درک کنند و از همان بازی نخست با قدرت در زمین حاضر شوند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.