پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سید ولی شجاعی لنگری رتبه اول جشنواره ملی عکس فوتبال و زندگی را کسب کرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  به مناسبت هفته خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب زحمتکش رسانه و اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس فوتبال و زندگی در سالن همایش کانون وکلای مرکز استان برگزار شد.

در این مراسم که رئیس هیئت فوتبال و اعضای هیئت رئیسه، مسئولان اداره کل ورزش و اصحاب رسانه ورزشی استان حضور داشنند، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران در سخنانی گفت: اگر ورزش در عمق جامعه و خانواده می‌رود، به دلیل تلاش اصحاب رسانه است.

وی افزود: خبرنگاران ورزشی افتخار آفرینان را در قاب خود جای می‌دهید و به جامعه معرفی می‌کنید و این کاری بس بزرگ و شایسته تقدیر بوده است.

بهروان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کمیته‌های فیفا در چندسال قبل کمیته انضباطی و کمیته برگزاری بود ه است، افزود: در حال حاظر کمیته رسانه از نظر فیفا ارزش دیگری دارد و می‌گویند رسانه رکن اصلی ورزش فوتبال است.

رئیس هیئت فوتبال گفت: خبرنگاران یک پشتیبان بزرگ در ورزش هستند و یقینا با کمک رسانه‌ها می‌توان فضای سالمی را در ورزش ترسیم کرد.

وی درباره نخستین جشنواره عکس فوتبالی با عنوان فوتبال و زندگی، گفت: یک فکر نو از سوی روابط عمومی هیئت فوتبال استان به بنده بوده و با مشورت دوستان و هم فکری این فکر نو را استقبال کرده و  با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه و عکاسان خبری این جشنواره همراه و به صورت ملی برگزار شده است.

حمایت ویژه هیئت فوتبال از عکاسان ورزشی

علی کاوه، استاد عکاسی ایران و یکی از قدیمی ترین پیشکسوتان عرصه رسانه در این مراسم با تقدیر از برگزاری چنین جشنواره ای در مازندران، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره یک ایده ای نو بوده که باید از برگزار کننده‌ها تقدیر کرد.

وی افزود: آثار خوبی در این جشنواره به دست ما رسید که توسط گروه عکاسان برتر کشور مورد کارشناسی قرار گرفت تا در نهایت برترین‌ها را در بین 400 عکس ارسال شده انتخاب کردیم.

این پیشکسوت عرصه رسانه خواستار حمایت رئیس هیئت فوتبال استان از عکاسان ورزشی مازندران شد و افزود : تقاضا داریم در کشور قانونی ایجاد شود تا عکاسان بتوانند دراستادیوم‌ها به سهولت تصاویر خودشان را به ثبت برسانند و کمتر مورد اذیت و آزار قرار بگیرند.

محمدرضاییلاقی، مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز با تبریک به نفرات برگزیده، گفت: خیلی خرسندیم با حرکتی که از سوی هیئت فوتبال مازندران رقم خورد موفق شدیم جشنواره ای ملی را به ثبت برسانیم.

وی خواستار الگوبرداری سایر هیئت‌ها از هیئت فوتبال مازندران شد و افزود: ما به مانند این جشنواره از تمامی ایده ها استقبال خواهیم کرد و حاضریم در تمامی اقدامات موثر و مثبت پیش قدم باشیم تا به مانند ایده ی خوب جشنواره ملی عکس فوتبال و زندگی که در سطح کل کشور برگزار شده، در کشور موفق ظاهر شویم.

در این مراسم از خانواده شهید باغبانی شهید عکاس از خبرگزاری تسنیم تجلیل شد. از شعبان وفایی نژاد، حسن ترحمی، جمشید گراییلی و سایر پیشکسوتان و قدیمی‌های عرصه رسانه نیز در این مراسم به صورت ویژه تقدیر شد.

 آبتین علی نیا، عکاس ناشنوای مازندران نیز به دلیل زحمات و تلاش‌هایش در طول این سال‌ها ویژه تقدیر شد. همچنین از 10 اثر برگزیده نخستین جشواره ملی عکس فوتبال و زندگی نیز رونمایی شد و سه نفر برتر توسط علی کاوه معرفی شدند.

ولی شجاعی لنگری از  چهاردانگه رتبه نخست جشنواره را کسب کرد و مبلغ 700 هزار تومان به همراه لوح و تندیس ویژه جشنواره را دریافت کرد. رضا رقیمی از قائم‌شهر هم رتبه دوم جشنواره را کسب کرد و 500 هزار تومان به همراه لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.

مهدی ایمانی از آذربایجان شرقی رتبه سوم جشنواره را کسب کرد و مبلغ 300 هزار تومان به همراه لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.

در پایان مراسم نیز ، به مناسبت 22 مرداد ماه، حاضرین تولد مهندس بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران را جشن گرفتند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.