پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رونمایی از لایحه بودجه دارای اشکال شهرداری ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  سی و هفتمین جلسه شورای شهر ساری عصر سه شنبه با هدف بررسی بودجه سال ۹۸ شهرداری ساری با حضور اعضای شورای شهر ساری برگزار شد و قاسم قاسمی رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری بودجه سال آینده شهرداری و سازمان های تابعه ساری را ۵۵۷ میلیارد تومان با رشد ۱۳.۵ درصدی نسبت به سال جاری اعلام کرد.

اسفندیار عشوری یکی از اعضای شورای شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه تصویب بودجه در کمیسیون بودجه به منزله تصویب بودجه از سوی شورای شهر نیست اظهار داشت: این بودجه نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است زیرا اشکالات زیادی دارد.

در عین حال نقیبی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز اشکالات وارده به لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری ساری را منطقی دانست و گفت: برخی از اعضای شورای شهر و عضو کمیسیون بودجه نتوانستند در ۶۶ ساعت جلسه کارشناسی بودجه حضور یابند و امروز نمی توانند به این لایحه رای دهند.

وی افزود: باید موارد اختلافی درباره بودجه از سوی اعضای بررسی شود و یکی از موارد اختلافی درباره فروش املاک است و قرار شد شهرداری برای فروش هر ملکی، اول به شورا پیشنهاد دهد و درصورت تایید شورا و قیمت کارشناسی مورد توجه قرار گیرد و این مورد، اصلاح اشتباه لایحه بودجه سال ۹۷ است.

مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری با اشاره به بررسی لایحه بودجه شهرداری ساری اظهار داشت: تلاش های زیادی برای بررسی این لایحه بودجه صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.