پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رنج جاده‌های فرعی با خدمات بزرگراهی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس،  معضل بزرگ جاده‌های مازندران مسیرهای فرعی است مسیرهایی که در میان مردم این استان به جاده‌های مرگ شهرت دارند  از شاخص‌ترین این مسیرها می‌توان به جاده قائم‌شهر ـ جویبار، قائم‌شهر ـ کیاکلا، جویبار ـ سیمرغ، ساری ـ کیاسر، کیاکلا ـ بهنمیر اشاره کرد.

جاده قائم‌شهر ـ جویبار با آنکه یکی از راه‌های ارتباطی مهم به دریا است متاسفانه بزرگراه ندارد و جز جاده‌های فرعی استان محسوب می‌شود.

این جاده با وجود تردد بالای خودروها و روستاهایی که در این مسیر قرار دارند و همچنین وجود شهرک صنعتی رستمکلا مشکلات زیادی را برای مردم این مناطق ایجاد کرده است.

عدم روشنایی، عدم تعریض جاده، عدم نصب تابلو علائم و جداکننده راه در بعضی نقاط از جمله مشکلات این جاده باریک و ناهموار است.

رانندگانی که به ناچار شب‌ها از این جاده عبور می‌کنند، مشکلاتی نظیر عدم روشنایی را از عوامل خطرآفرین این مسیر می‌دانند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تعریض و ساخت و توسعه،نصب تابلو علائم،خط کشی و جداکننده‌ها به عهده راه و شهرسازی است و ما فقط نگهدار هستیم.

نورالدین قاسم‌زاده افزود:گفت: همکاری نکردن ادارات، کمبود اعتبارات و نوسانات بالای مصالح راهسازی موجب شده عملیات جاده‌ای به‌صورت تدریجی انجام گیرد.

وی درباره روشنایی جاده جویبار گفت: کار شروع شده و بودجه فقط برای نقاط مه‌گیر و پرحادثه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویبار افزود: در نقاطی که تعریض نشده و جداکننده راه ندارند نمی‌توانیم روشنایی اجرا کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.