پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مسئله زباله چهاردانگه حق مسلم مردم است و من خود را موظف به پیگری آن می دانم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام تیموری، امام جمهعه بخش چهاردانگه در سخنانی به دفاع از مردم مظلوم چهاردانگه در موضوع انتقال زباله به چهاردانگه پرداخت.

حجت الاسلام تیموری در این مورد اذعان داشت: مردم با تبعیض، کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات میانه ای ندارند. به مسئولین محترم استانی ، شهرستانی و بخشی عرض می کنم علاوه بر مشکلاتی که در سطح کشور هست و مردم از آن گله مند هستند، تبعیض ها و کم کاری ها ، بهره مندی بعضی ها …و محرومیت بعضی دیگر… وجود دارد.

امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه گفت: برخی از افراد گله های دارند و می گویند ما را تهدید می کنند. من باور نمی کنم، قابل باور نیست چه کسی می خواهد تهدید بکند؟ در حالی که رئیس جمهور مان خطاب به آمریکا می گوید با مردم ایران با زبان تهدید سخن نگویید با زبان احترام حرف بزنید مگر مردم چهاردانگه ایرانی نیستند؟!! یا خدای نکرده مستحق سخن تهدیدآمیز هستند!! هرگز هیچ مسئولی چنین فکر ندارند! ، در عین حالی که باور نمی کنیم باز هم عرض میکنیم با زبان احترام ، ادب با مردم سخن بگویید.

ئوی در ادامه افزود: من در اعلام مواضع و عرایض خود هیچ ملاحظه ای ندارم و بدون واسطه مواضع خود رابه مسولین و مردم در نماز جمعه اعلام می کنم حق مسلم مردم این است که مشکلانشان حل شود. مشکل تنها زباله نیست مگر  راه جاده  مشکل نیست؟ مگر بیمارستان و درمان اینجا مشکل نیست؟  مگر آب  کشاورزی و آب آشامیدنی مشکل نیست؟ مگر درآمد و شغل  مشکل نیست؟ مشکل یکی دوتا نیست. در این منطقه اما باید مسولین محترم محبت کنند با زبان نرم با زبان احترام و  با زبان ادب با مردم برخورد داشته باشند و انشاالله تلاش داشته باشند  این مشکلات بر طرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.