پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفتن آرش دهبندي به لهستان براي گزارش مسابقات جهاني واليبال نشسته

0

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز به نقل از وب سايت سادواي بالاده، آقاي آرش دهبندي براي گزارش راديويي مسابقات قهرماني واليبال نشسته جهان سال 2014 از طرف سازمان صدا و سيما به همراه اعضاي تيم ملي واليبال نشسته ايران بامداد امروز چهارشنبه (21 خرداد 1393) عازم كشور لهستان شدند. اين خبر را ايشان عصر ديروز ( سه شنبه 20 خرداد 1393) به اطلاع مدير سايت سادواي بالاده رسانده اند.

تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان با تیم های آمریکا، مصر و عراق هم گروه است. نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته 25 خرداد مقابل تیم عراق برگزار می شود. دومین و سومین دیدار ایران در مرحله گروهی نیز روزهای 26 و 27 خرداد به ترتیب مقابل مصر و آمریکا برگزار خواهد شد و پس از آن از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

در رقابت های قهرمانی جهان لهستان، 16 تیم در بخش مردان و 12 تیم در بخش زنان شرکت دارند که در گروه مردان تیم های حاضر به 4 گروه 4 تیمی به شرح زیر تقسیم شده اند:
گروه A: لهستان، الجزایر، اوکراین و چین
گروه B: ایران، عراق، مصر و آمریکا
گروه C: بوسنی، قزاقستان، برزیل و کروواسی
گروه D: روسیه، مراکش، آلمان و هلند

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی جهان از 25 خرداد تا یکم تیر به میزبانی کشور لهستان و در شهر البلاگ برگزار خواهد شد. (اطلاعات تيم ملي به نقل از خبرگزاري جمهوري اسلامي)

آقای آرش دهبندی (عکس از صفحه شخصی اش در اینترنت)

آقاي آرش دهبندي فرزند مهندس نورالله دهبندي بالادهي (مديركل اسبق شركت برق منطقه اي مازندران ) و عضو انجمن فرهنگي سادواي بالاده از گزارشگران موفق واليبال در راديو ورزش مي باشند. براي آقا آرش عزيز آرزوي تندرستي و سلامتي داريم و موفقيت ايشان و تيم ملي واليبال نشسته ايران را از خداوند بزرگ خواهانيم.

وبلاگ شخصی آرش دهبندي

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.