پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رعایت قانون و اصل بی طرفی معیار ما در برگزاری انتخابات است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ساری ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین کمیته ها در مرحله ثبت نام از دواطلبین پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا گفت: برای داشتن یک انتخابات با شکوه و با نشاط باید سه شاخص مهم امانت داری و رعایت اصل بیطرفی،اخلاقمداری ، قانون مداری را سرلوحه تمام فعالیتهای خود قرار دهیم.

فرماندار ساری بر اصل بی طرفی اعضای ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: رعایت قانون و اصل بی طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم گیری های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود و این اعضا با توان فکری و اجرایی خود در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تلاش می کند.

این مسئول  افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  حائز اهمیت است  و به این منظور از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان در جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه استفاده خواهد شد.

 حسین زادگان  ادامه داد:  با مدیرانی که در ایام تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری  با بیان اینکه  تبلیغات زودهنگام در رد صلاحیت کاندیدا های شورای شهر اسلامی و روستا اعمال می شود ، گفت:کسانی که  در فضای شهری و  فضای مجازی تبلیغات زود هنگام می کنند ابتدا تذکر و در صورت تکرار در پرونده آنها اعمال می شود.

رییس  کمیته آموزش  ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه تقویم جامع آموزش تهیه شده گفت: از صبح یکشنبه دهم اریبهشت  برای اعضای شعبات أخذ رأی  در سه هفته و گروه های مجزا  کلاس های آموزشی برگزارمی شود.

احمدی خاطرنشان کرد:نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای در یک هفته به صورت کارگاهی  آموزش می بینند و در هفته دوم کلیه عوامل اجرایی و اعضای شعب بخش  های شش گانه  و در هفته سوم برای کلیه عوامل کلاس های آموزش تکمیلی برگزار می شود.

مسئول کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارش گفت :نیروهای  کمیته امحاء به دلیل حساسیت این دوره از انتخابات، به چهار برابر افزایش یافته اند.

کاظم نژاد تصریح کرد: اعضای کمیته در سه شیفت از نصب هرگونه بنر ،پوستر وتبلیغات غیر مجاز کاندیدا ها در سطح شهرستان جلوگیری می کنند.

لطفی مسئول کمیته امنیت از شناسایی افرادی که در انتخابات قبل اغتشاش می کردند خبر داد و گفت : با کسانی که آرامش مردم را بر هم بزنند  برخورد می کنیم.

فلاح مسئول کمیته رصد فضای مجازی با ارائه گزارش از روند رصد فضای مجازی و شناسایی چند کانال تلگرامی خبر داد و گفت:  ادمین 20 کانال تلگرامی توسط فتا فراخوانده شده و به آنها تذکر جدی داده است .

در این جلسه کمیته های فناوری اطلاعات ،کمیته پشتیبانی و تامین نیرو انسانی ،کمیته نقلیه وکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی  نیز گزارش ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.