پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رشد ۶۱۰ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغری محمودی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزگترین سازمان بیمه ای کشور محسوب می شود گفت: خدمات بیمه ای ودرمانی را وظیفه مهم این سازمان بیان کرد.

وی با اشاره  اینکه تاکنون ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی است گفت: در مازندران نیز از جمعیت بیش از سه میلیون و۲۰۰ هزار نفری، حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی، سازمان درآمد هزینه است و باید بین درآمد و هزینه تعامل منطقی وجود داشته باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران درباره درمان نیز اظهار داشت: در سال ۵۷ شمار بیمه شدگان ۹۰ هزار نفر بود که اکنون به ۶۳۸ هزار و ۶۶۶ بیمه شده اصلی رسد و با رشد ۶۱۰ درصدی مواجه بوده است.

محمودی یادآور شد: در سال ۵۷ حدد چهار هزار و ۷۰۰ مستمی بگیر وجود داشت و اکنون به ۱۳۵ هزار و ۴۸۷ نفر رسیده است و در این بخش نیز دو هزار و ۷۸۲ درصد رشد را شاهد بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال ۵۷ حدود ۱۵ هزار کارگاه در استان فعال بود که اکنون با رشد ۵۹۶ درصدی به ۱۰۴ هزار کارگاه رسیده است و مازندران رتبه چهارم کشور را دارد.

وی تعداد جمعیت پوشش را در سال ۵۷ حدود ۳۷۸ هزار و ۸۰۰ نفر بیان کرد و گفت: این آمار با رشد ۴۰۰ درصدی به بیش از یک میلیون و ۸۹۰ هزار نفر رسیده است.

محمودی ادامه داد: در سال ۵۷ حدود ۲۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش بوده اند و اکنون به ۵۷.۳ درصد با رشد ۱۴۸ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۸ شعبه تامین اجتماعی در استان فعالیت دارند گفت: پنج شعب اقماری در سال ۹۲ فعال بود و در دولت تدبیر و امید نیز دو شعب اقماری راه اندازی شده است..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.