پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رامسر مهیای سفرهای نوروزی است/ راه‌اندازی تاکسی گردشگری

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تعامل مجموعه ادارات و سازمانها در بخش های مختلف سبب تسهیل امورات می شود گفت: رامسر در حوزه‌های مختلف در سطح استان مازندران خوش می درخشد و باید نگاه ملی به این شهر داشته باشیم.

وی افزود: نیازمند تلاش و پشتکار مدیران در راستای تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید هستیم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه مهمان نوازی مردم رامسر به عنوان یک برند است گفت: بزرگترین سرمایه ما در این شهر مردم هستند و در صحنه های مختلف اجتماعی آموزشی سیاسی اداری و در خلق حماسه انقلابی گری امتحان خود را خوب پس دادند که قدر دان آنها هستیم.

محمد آزاد تصریح کرد: دوره خدمت مدیران با کیفیت کار به تکامل می رسد تا در حفظ نظام و انقلاب کوشا باشیم و باید مردم را در اولویت کار داشته باشیم و به آنها خدمت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: رامسر شهری گردشگر پذیر و به عنوان مقصد اصلی گردشگران بوده که نیازمند بستر سازی و اقدامات مناسب در این حوزه هستیم زیرا گردشگران سبب رونق اقتصادی در شهر می شوند و حجم گردشگران و مسافران در نوروز ۹۸ نسبت به سالهای اخیر بیشتر بوده و باید شرایط مناسب در این زمینه فراهم شود.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه ها با انجام اقدامات اولیه آماده پذیرایی از گردشگران باشند خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری همه مردم باید به گردشگری بودن شهرستان رامسر واقف باشند.

تاکسی گردشگری نوروزی راه اندازی می شود

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان رامسر در این جلسه گفت: پکیج رامسر گردی در نوروز ۹۷ بصورت رایگان جهت معرفی شهرستان رامسر عملیاتی می شود.

حسین متاجی از راه اندازی تاکسی گردشگری در نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، برپایی سفره هفت سین از برنامه های نوروز سال آینده در شهرستان رامسر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر در این جلسه گفت: از اول دی ماه از مراکز تهیه و توزیع غذا بازدیدها انجام شد و اخطاریه رفع نواقص صادر شد.

دکتر حمید رضا مبشری تصریح کرد: کشیک های نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۹ فروردین برقرار بوده و  دو واحد دندانپزشکی در ایام نوروز فعال است و داروخانه های سطح شهر با برنامه ریزی در ایام تعطیلات باز است تا برای دریافت دارو مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: مرکز بهداشتی درمانی بیتوته در ایام نوروز دایر است و در بیمارستان کتالم باید دانشگاه آزاد را موظف کنیم تا نسبت به خدمات رسانی در ایام نوروز پیگیریهای لازم را انجام دهد.

دکتر مبشری گفت: اورژانس بین راهی جواهرده فعال است و از نظر دارویی در شبکه بهداشت مشکلی وجود ندارد و در داروخانه بیمارستان داروهای لازم وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.