پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال: بابلسر به درستی برای میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی انتخاب شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، فریدون الهامی عصر امروز در نشست خبری تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بابلسر اظهار داشت: مازندران زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری تورهای مختلف دارد و با تلاش هایی که صورت گرفته میزبانی به مازندران رسیده و هدف برگزاری تور  دریای خزر در استان مازندران است.

وی افزود: تیم‌های خارجی با حضور در مازندران تاکنون شرایط را مناسب ارزیابی کردند و امیدواریم یک تجربه جهانی برای کشور ایران باشد و میزبانی شایسته ای صورت گیرد.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست گفت: ایران یکی از کشورهای دارای تمدن و تاریخ بوده و مهد ورزش کشور استان مازندران است.

وی افزود: ایران به عنوان کشور صاحب تمدن دارای رشته‌های ورزشی است که مربوط به مردن ایران بوده و ورزش بستری برای ارتباط میان مردم اقصی نقاط دنیا بوده و نباید اجازه داد درگیر حاشیه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران سفیران خوبی برای انتقال فرهنگ و تمدن هستند، گفت: امیدواریم میزبانی شایسته ای از ورزشکاران صورت گیرد و این امر مگر با همدلی و تلاش فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران میسر نبوده است.

حسین زادگان ادامه داد: مازندران به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و دسترسی به مرکز کشور شرایط خوبی را برای برگزاری تورنمنت‌های مختلف ورزشی دارد.

وی افزود: برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی، دروازه ای برای برگزاری رشته‌های مختلف ساحلی بوده و این اولین تجربه در این رشته است و تمام تلاش ما دستیابی به اهداف و چشم اندازهای تعریف شده ورزش مازندران است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: زمینه تبادل تجربیات ورزشکاران، مربیان و داوران مازندرانی برای حضور در کشورهای مختلف از طریق برگزاری این مسابقات و تورنمنت ها فراهم شود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.