پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد

0

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 10 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسین عبدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند، شناسایی شدند.

عبدی یادآور شد: پس از هماهنگی‌های قضایی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان را دستگیر کردند .

وی با اشاره به کشف سیستم های رایانه ای،جزوات و کتاب های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

وی در خاتمه با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهم ترین شگرد شرکت‌های هرمی است، هشدار داد: شهروندان از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.