پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در انتخابات باید به دنبال شناخت بهترین، شایسته ترین و اصلح ترین افراد باشیم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نماز جمعه این هفته بخش چهاردانگه به امامت حجت الاسلام دکتر تیموری روزجمعه 25 فروردین ۱۳۹۶ در شهر کیاسر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری در خطبخ دوم با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شما مردم در انتخابات پیش رو باید به دنبال شناخت بهترین، شایسته ترین و اصلح ترین نامزد انتخابات باشید. نباید به دنبال افرادی باشیم که تحملشان کم است، پرخاش می کنند، انتقادپذیر نیستند، وعده می دهند و خلف وعده می کنند.

وی در رابطه با ملاک و معیار انتخاب اصلح ترین کاندید ادامه داد: اهل تقوا هرگاه طایفه ای از شیطان به او نزدیک شد، اسیر هوا و هوس نشده ، تن به ذلت و خواری نمی دهند و تن به بیگانگان نمی دهند و چشم خود را باز می کنند. اهل تقوا از شیطان دوری می کنند، نه اینکه خوشحال بشوند از  اینکه فلان بیگانه از وی تمجید کرد. ما باید به هوش باشیم که اگر بیگانه از کسی تمجید می کند مسلما یک رابطه ای بین ایشان و آن بیگانه است.

حجت الاسلام تیموری در ادامه خاطر نشان کرد: در انتخاب باید بیشتر مراقبت کنیم و  فکر کنیم نسبت به افرادی که اعتمادشان  به بیگانگان است، آنهایی که یک روزی شاید سالم و اصلح بودند و حالا از شرایط افتادند و خود را ضایع کردند. آیا باید برویم دنبال این افراد یا که باید بگردیم و انسان  شایسته تری را انتخاب کنیم؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.