پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگذشت سیدعلی اصغرعمادی، از فرهنگيان بخش چهاردانگه

روز شنبه هشتم شهریور ماه 1393 جناب آقای سید علی اصغر عمادی دبیر آموزش و پرورش جان به جان آفرین تسلیم نمود.

15

 

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، در صبحگاه روز شنبه مورخه 8 شهريور 1393 آقاي سيد علي اصغر عمادي، از فرهنگيان پر تلاش و ساعي بخش چهاردانگه به ديار باقي شتافت.

 

مرحوم عمادي پس از مدتها مبارزه و كشيدن درد و رنج فراوان از بيماري مهلك سرطان خون صبح روز گذشته 8 شهريور 1393 ديده از جهان فرو بست.

 

مراسم تشييع پيكر مرحوم عمادي در ميان خيل زيادي از مشتاقان و به ويژه فرهنگيان بخش چهاردانگه و شهرستان ساري و با حضور آقاي حامد دياني تيلكي رئيس اداره آموزش و پرورش ناحيه يك ساري و آقاي دهقان، معاون آموزش و پرورش ناحيه يك ساري و آقاي كوروش يوسفي ساداتي عضو شوراي شهر ساري و همچنين آقاي حامد خليل ازني، معاون آموزشي آموزش و پرورش بخش چهاردانگه به عنوان نماينده ي اين اداره و تعداد زيادي از همكاران فرهنگي ايشان و مردم چهاردانگه و روستاي سرخ وليك، زادگاه مرحوم عمادي انجام شد و در آرامگاه اين روستا ( سرخ وليك ) به خاك سپرده شد.

 

……………………………………………….

 

آقاي عباسعلي نجفي كرسامي، دبير آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و از همكاران فرهنگي مرحوم عمادي متني را در معرفي آن مرحوم براي پايگاه خبري چهاردانگه ساري ارسال كردند:

 

دوست و همکار عزیزی را ازدست دادیم که مدت ها در بستری بیماری بود و درد و رنج زیادی را نیز با سعه ی صدر تحمل نمود و علی رغم داشتن روحیه استوار در مقابله با بیماری و پیگیری های مستمر و همه ی جانبه بستگان و اطرافیان، تقدیر الهی برا ین قرار گرفت که سرانجام دارفانی را وداع گفته و به دیار باقی بشتابد. او با رفتنش نه تنها خانواده و بستگانش را به ماتم نشاند بلکه کلیه همکاران و دوستانش را نیز عزادار نمود. بزرگمردی که همواره مناعت طبع و سلامت و لطافت روح و عطوفت قلبش در برخورد با همگان بارز و آشکار بود؛ بزرگمردی که جاذبه اش بر دافعه اش فزونی یافته و بزرگی و کرامتش او را جاودانه خواهد ساخت. نمی خواهیم او را آسمانی توصیف کنیم اما انصافاً زبان از گفتن نکویی هایش قاصر است .چرا که در هر موقعیت شغلی و اجتماعی و در محافل دوستانه همواره تعامل صحیح و سازنده اصل اول زندگی اش بود و این اندیشه مورد اذعان همه ی دوستان و همکارانی است که مدتی را با ایشان سپری نمودند و در زمان حیات ایشان و در صورت تغییر محل کار ایشان از زیان همکاران شنیده می شد.

 

بدینوسیله بر خود فرض می دانیم که این ضایعه ی دردناک را به خانواده آن عزیز تازه درگذشته و کلیه همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش ساری تسلیت بگوییم.

 

marhoom-ali-asghar-emadi

 

سیدعلی اصغرعمادی درسال 1352در شهرساری تولد یافت و بعد از پایان تحصیلات، در مرکز تربیت معلم نوشهرقبول شده و سپس کارشناسی اش را در رشته آموزش ابتدایی اخذ نموده و تحصیلات تکمیلی اش را در رشته مدیریت آموزشي سپری نمودند. سالهای ابتدای خدمت خویش را در مراوه تپه گلستان ( آن زمان جزئی از مازندران بوده است ) گذراانده و سپس چندسالی را در ناحیه ی یک ساری با کارنامه ای درخشان و کسب رتبه ی ممتاز کشوری در دبستان صادقیه ی بلوار کشاورز ادامه ی فعالیت داده و سپس به منطقه ی محروم چهاردانگه ( زادگاه خودش ) انتقال یافت و یک سال مدیر مدرسه راهنمایی شهید مطهری کیاسر و دو سال مدیر دبیرستان امام حسین (ع ) کیاسر بوده اند و درسال تحصیلی 89-1388 به عنوان مشاور در دبیرستان شبانه روزي المهدی (عج ) به خدمت به دانش آموزان منطقه محروم پشتکوه اشتغال داشته اند. از مهر 1389 مجدداً به ساری برگشتند و به عنوان مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشغول بوده و روحیه و احساس لطیف خویش را به دانش آموزان شهرستان ساری در قالب کلاس های فرهنگی و هنری و برنامه هایی متنوع و انرژی بخش عرضه نموده است.

 

از مرحوم عمادي كه زحمت زيادي در طول عمر نسبتاً كوتاه خود براي آموزش و پرورش چهاردانگه و دانش آموزان اين منطقه و شهرستان ساري كشيده اند، يك دختر و يك پسر به يادگار مانده است.

 

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

15 نظرات
  1. ساداتي تيله بني می گوید

    خدا رحمتش كند و عرض تسليت به خانواده محترم و جامعه فرهنگي شهرستان ساري و بخش چهاردانگه.از خدا متعال علو درجه براي ان مرحوم و صبر و سلامتي براي بازماندگانش را مسئلت دارم

  2. علیرضا سعیدی کیاسری می گوید

    گرچه از هر ماتمی خیزد غمی/فرق دارد ماتمی با ماتمی
    ضایعه درگذشت همکار ارجمندمان زنده یاد سیدعلی اصغر عمادی را خدمت خانواده محترم ایشان و فرهنگیان شریف منطقه چهاردانگه و شهرستان ساری صمیمانه تسلیت عرض می کنم. از محضر خداوند متعال برای این عزیز از دست رفته،اجر اخروی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

  3. علی حسین عالیشاه می گوید

    یاد و خاطره اش در هر زمان تداعی اندشیه و تفکر آموزشی و پرورشی برای فرزندان این آب و خاک است او که در تمام لحظات کاری اش دنبال ابداع و ارتقا بود دلسوز برای نسل جوان و مبتکر در نوآوری برای دانش آموختگان. روحش شاد، یادش گرامی ( چون صبر نتوان کرد تقدیر چنین بود )

  4. بابائي می گوید

    عرض تسليت حضور خانواده محترم شان و همه ي دلسوختگان دارم. زنده ياد عمادي از بهترين هاي جامعه فرهنگي كشور بود. روحش شاد وراهش پر رهرو باد.

  5. خلیلی می گوید

    ضمن عرض تسلیت به خاطر این ضایع اسف بار، برای خانواده محترمش و دوستان صمیمی و همکاران وفادار و جامعه فرهنگی ساری و چهاردانگه آرزوی طول عمر دارم. روحش شاد راهش مستدام.

  6. اصغری می گوید

    برادرم در مرکز شهید آوینی با ایشون ارتباط داشتند. خیلی از ایشون تعریف می‌کردند. خدا بیامرزدشون. شرم بر اون‌هائی که مسئولند و می‌بینند آمار سرطان چگونه در حال بالا رفتن است اما ….

  7. سیدحسین وزیری می گوید

    اناالله واناالیه راجعون
    مرحوم جناب عمادی یکی از بهترین مدیران لایقی بودن که من در طول خدمتم دیدم؛ مردی با اخلاق؛ دلسوز و مهربان با تمام نیروهای همکار مهربان بود صمیمی و خونسرد و تا جایی که در توانش بود اگر کسی هر مشکلی داشت آن را حل می کرد. خداوند خوبان را گلچین می کند. خداوند متعال او را با شهدای اسلام محشور کند و هرگز یاد و خاطراتش از یاد ما نخواهدرفت؛ بنده رحلت ایشان را به خانواده محترمشان و برادر دلبند و همکار عزیزمان جناب آقای سید حسین عمادی تسلیت گفته و ما را هم در غم خود شریک بدانند.

  8. سید بشیر عمادی می گوید

    هر دم از این باغ بری می رود / خوبتر از خوبتر از خوبتری می رود
    معلم یکی از زیبا ترین واژه های هستی است و مرحوم سید علی اصغر عمادی به تمام واژه معلم بودند ، عزیز و دلسوز و مهربان ، همانند دیگر همسنگران چهاردانگه ایشان : مرحوم قاسمی ، سید مهدی عقیلی ، ناصر سیاوشیان ، حسین امینی و … یادشان را عاشقانه و غمگنانه در دل و جانمان زنده می داریم و به روح ملکوتیشان که همیشه برایمان معلمی می نمایند درود و صلوات می فرستیم و علو درجاتشان را از یگانه ایزد حکیم خواستاریم . خداوند به همه ی ما صبر عنایت فرماید

  9. عیسی درخشنده می گوید

    درگذشت رفیق بهتر از جانم سید علی اصغر عمادی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضایت نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده محترم، دوستان و همکاران فرهنگی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می کنیم.
    من امشب از فراق یار می گریم / بسان عاشقان زار می گریم
    رفیق نیمه راه شد یار دیرینم / دلم افسرده است بسیار می گریم

  10. سلطانزاده حسن همکار بندپی می گوید

    از لحظه ای که خبر درگذشت همکار عزیز و دوست قدیمی دوران تربیت معلمم را شنیدم متاسف و متاثر شدم و از خداوند بزرگ علو درجاتش را خواستارم و به بازماندگانش صبر جزیل بدهد.

  11. خبردرگذشت همکارارجمند ودوست دوران مراوه تپه مرا بسیارمتاثر کرد .ضایعه درگذشت این دوست گرانقدربرخانواده ی محتروجامعه ی فرهنگی تسلیت باد .
    خدایش بیامرزد .

  12. دبستان شهدای محراب می گوید

    درکذشت برادرفرهنگی وعزیزمان:مرحوم سیدعلی اصغرعمادی رابه جامعه ی فرهنگیان وخانواده محترم ایشان تسلیت گفته وخداوندبه خانواده وبستگان ایشان صبرعنایت نماید.

  13. F1420 می گوید

    من هم به نوبه خودم به خانواده و دوستداران مرحوم عمادی تسلیت میگم
    روح پاکشون قرین رحمت الهی باد

  14. محمدرضا فرجیان نژاد(عالیشاه) می گوید

    بنده نیز به نوبه خود این ضایعه را به خانواده داغدارش علی الخصوص برادر بزرگوارشان جناب آقای سیدحسین عمادی تسلیت عرض می کنم.روحش شاد و یادش گرامی

  15. شریفی کیاسری می گوید

    با آرزوی غفران الهی برای عزیز سفرکرده و طول عمر با عزت برای بازماندگان مرحوم ، از کار ارزشمند جناب آقای عباسعلی نجفی کرسامی مسئول محترم کانون شهید آوینی ساری به خاطر برگزاری یادواره تشکر می کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.