پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیران مازندرانی درحال ساخت ۸۰ مدرسه هستند

0

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی شیرزاد ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مدرسه ٧ کلاسه ابتدایی محله کاسمده شهر امامزاده عبدالله با بیان اینکه بیش از ٣۰ درصد مدارس استان با همکاری خیرین مدرسه ساز به بهره برداری رسید، گفت: امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به اینکه در مازندران ٨۰ مدرسه با کمک خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است، افزود: آماری که استخراج کردیم از سال ۱٣۵٨ تا شهریور ۹۷ بیش از ۳۰ هزار پروژه آموزشی در مازندران ساخته شده است.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عمران و آبادی بسیار لذت بخش است و هرکس با رفاه مخالف باشد با طبیعت مخالف است، گفت: وقتی ساخت و سازی صورت می گیرد همه از آن لذت می برند و اگر این مهم با کمک خیرین برای اموزش و تعلیم باشد همراه با لذت و محبت است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه آقای رنجبر خیر مدرسه ساز تا به حال با ساخت دانشگاه، مدرسه و چند پروژه دیگر یادگار خوبی گذاشتند، افزود: تا جایی که در توانمان است خدمت گذاری خواهیم کرد و حق این مردم پیش از اینها است و با کمک همه مدیران این شهر را به جایگاه واقعی خواهیم رساند.

این مدرسه ٧ کلاسه در زمینی به مساحت هزار متر مربع و ساختمان در یک طبقه به متراژ ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با کمک خیرین و اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران ساخته می شود و زمین این مدرسه توسط حسن رنجبر لیتکوهی، خیرمدرسه ساز به مساحت هزار متر مربع اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.