پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حقوق بازنشستگان معدن کیاسر در موعد مقرر پرداخت می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس ، دفتر درمانی بازنشستگان فولاد (بازنشستگان منطقه ساری کیاسر ) با حضور بازنشتگان کارخانه فولاد معدن کیاسر افتتاح شد.

این مراسم با حضور عسگری مدیرعامل مؤوسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس و گرزین رئیس صندوق بازنشستگی البرز مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل صندوق حمایت بازنستگی و کارکنان فولاد کشور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با  فارس، اظهار کرد: از جمله برنامه‌هایی که در دهه کرامت در دستور کار خود قرار دادیم، سرکشی به مناطق دور و نزدیک و دیدار مستقیم با بازنشستگان به‌ویژه بازنشستگان بیمار، بیماران صعب‌العلاج و پیگیری درخواست آنها است.

محمدجواد عسگری با بیان اینکه در بحث درمان و بیماران صعبالعلاج اقدامات تازه‌ای در حال اجرا است، افزود: علاوه بر افتتاح این صندوق، بازدید و سرکشی از مجموعه دخانیات مازندران هم انجام شد.

وی  اشاره به اینکه خدمترسانی به بازنشستگان وظیفه شغلی ما است، بیان کرد: بازنشستگان صاحبان اصلی این مجموعه هستند و حضور ما وابسته به وجود آنها است در این زمینه صندوق فولاد با پیگیری مستقیم قصد دارد تا گامی مهم برای کیفی کردن اقدامات این مجموعه بردارد.

معاون فنی و عملیاتی بیمه صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 بازنشسته فولاد در ساری و کیاسر داریم،گفت: هدف از راه‌اندازی دفتر درمانی بازنشستگان فولاد این بود تا آنان برای مراجعه به این دفاتر زمان و هزینه کمتری صرف کنند؛ چرا که تاکنون بازنشستگان در شهرستان ساری و کیاسر باید به دفتر واقع در شهرستان قائم‌شهر مراجعه می‌کردند که با زحمت همراه بود.

امیر احمدی اضافه کرد: برای رعایت حال بازنشستگان و تکریم آنها در دهه کرامت افتتاح دفتر ساری را در دستور کار قرار دادیم که امروز افتتاح شد.

وی با تأکید بر اینکه بحث درمان مهم‌ترین موضوع بوده که قرار است با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام شود،خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان قرار است در موعد مقرر پرداخت شود و در بخش تسهیلات رفاهی قراردادهایی با اماکن مختلف و مجموعه‌های رفاهی منعقد شده و در پی آن بازنشستگان می‌توانند به شهرهای زیارتی چون مشهد و کربلا با کمترین هزینه سفر کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.