پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب در هر برهه‌ای از زمان ضروری است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تلاش‌ها زیادی برای کمرنگ شدن نهضت و پیام عاشورا شده است، اضافه کرد: حضور پررنگ و پرشور مردم در این محافل نشان می‌دهد، قدردان این عزت هستند و قدر این هدیه‌ای که از عرش نازل شده است، می‌دانند.

وی حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب در هر برهه‌ای از زمان را ضروری دانست و اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای حذف بسیاری از الگوهای برجسته کشور، از جمله حذف راه و حرکت حسین فهمیده از کتاب درسی شد که وحدت رویه مردم مانع از به ثمر رسیدن این تلاش‌های شوم شده است.

امام جمعه کیاسر ضمن تشریح جایگاه والای امام حسین (ع) به خصیصه عفو و بخشش این امام مظلوم اشاره کرد و افزود: امام حسین(ع) با وجود همه بی‌مهری که حر به ایشان کرد، حر را مورد بخشش قرار داد و حر را آزادمرد خواند.

این مسؤول شب‌های عاشورا را فرصتی منتغم برای طلب بخشش از خداوند متعال عنوان و ادامه داد: نذری‌هایی که برای امام حسین (ع) در نظر گرفته می‌شود باید مستمر باشد و هیچ امر خیر و کارهای عام‌المنفعه نباید جایگزین نذر ایام محرم شود.

تیموری به جهت‌دار کردن مرثیه‌ها و مداحی‌ها اشاره کرد و اظهار گفت: مرثیه‌ها نباید طوری باشد که حماسه ‌سازان عاشورا را ضعیف جلوه دهد اما منعی ندارد که تداعی‌کننده مظلومیت آنان باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.