پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور خادمین امام رضا (ع) در بخش چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، بهرام لیالی دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری از حضور خادمین حرم امام رضا (ع) به همراه پرچم بارگاه امام رئوف خبر داد.
لیالی بیان داشت مراسم پرچم‌گردانی بارگاه آستان مقدس امام رضا(ع) در روستاهای بخش چهاردانگه ساری با حضور خادمین آستان مقدس امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت در تاریخ ۲۹ تیر برگزار میگردد.

بهرام لیالی ضمن تبریک ایام دهه کرامت عنوان کرد: وجود نورانی و پربرکت امام علی ابن موسی الرضا (ع) در ایران اسلامی منبع فیض وچشمه جوشان معرفت و یقین برای دل های عاشق و دلباخته حقیقت است.
وی در ادامه به تشریح برنامه های فرهنگی در روز ۲۹ تیر پرداخت و بیان داشت: صبح روز جمعه مراسمی باحضور خادمین در دفتر امام جمعه بخش برگزار میگردد سپس با حضور در روستاهای بخش و غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری جشن در روستای ارا به پایان میرسد.

لیالی خاطرنشان کرد حضور خادمین امام رضا(ع) تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید صورت میگیرد.
لیالی عنوان کرد دهه کرامت و میلاد امام هشتم فرصت مغتنمی است تا با تکیه بر این سرمایه عظیم معنوی، به گسترش و نشر معارف دینی بپردازیم؛ کاروان زیر سایه خورشید که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برای چندمین بار در سطح بخش چهاردانگه برگزار می گردد، با هدف تبیین، ترویج  و نشر معارف رضوی و انتقال عطر معنوی رضوی انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.