پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جوانان بیشترین زائران راهیان نور هستند

0

سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سال نو و اینکه راهیان نور یک ابتکار بزرگ محسوب می‌شود گفت: وقتی این حرکت با اخلاص باشد انسان به خدا و نورالهی وصل می‌شود وهرکس به اندازه ظرفیت خود از این نور انرژی می‌گیرد.

وی افزود: در راهیان نور، یکی با تبرک کردن خود به این مناطق، دیگری برای فهمیدن و بعضی‌ها برای آنکه خود را شبیه شهدا کنند پا به این مناطق می‌گذارند و به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور یک ابتکار بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت معدن نور دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب که چهل سال اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم و باید با رویکرد جدید و با شادابی و نشاط وارد چهل سالگی دوم انقلاب شویم و امسال اولین سال از چهل سالگی دوم انقلاب است و تصمیم گرفتیم مسئولیت بعضی از یادمان‌ها را به گروه‌های جوان بسپاریم.

سردار بابایی افزود: معمولاً همه ساله بیشترین قشری که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند جوانان هستند و ابتکارات و خلاقیت جوانان در یادمان‌ها باعث ایجاد یک فضای معنوی پرنشاط شد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: این انتظار از جوانان است که در چهل سالگی دوم انقلاب با توجه به ۷ مسیری که رهبر انقلاب آن را برای مدیران آینده کشور که نسل‌های چهارم و پنجم هستند مشخص کردند، کشور را به نقطه‌ای برسانند که الگویی برای همه ملت‌های حقیقت طلب باشد. امیدواریم در سال ۹۸ شاهد رشد بیش از پیش سرعت حرکت تکاملی انقلاب باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.