پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای بهداشت بخش چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شورای بهداشت بخش چهاردانگه، امروز دوشنبه 8 مرداد 1397 با حضور دکتر مرتضی جعفری بخشدار، دکتر محمد نژاد شهردار کیاسر، مهندس ابراهیمی رییس محیط زیست بخش، دکتر ابراهیمی رییس شورای اسلامی شهر کیاسر، محمد رضانوریان رییس شورای اسلامی بخش، مهندس بخشوده رییس آب و فاضلاب شهر کیاسر، حامد خلیلی معاون پرورشی و تریت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه،  رفیعی از نیروی انتظامی بخش و دکتر جهان آرا رییس مرکز بهداشت شهر کیاسر در محل شهر داری برگزار  شد.

در ابتدایی این جلسه دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه  با عرض خیرمقدم به مسئولین شرکت کننده ،  اهمیت برگزاری این جلسه را یاد آور شد و از مرکز بهداشت خواست تا این جلسه به صورت ماهانه برگزار شود.

در این جلسه افراد شرکت کننده مهمترین مسایل  بهداشتی بخش و شهر کیاسر پرداختند و هر کدام توضیحاتی  برای ارتقای بهداشتی  حوزه مدیریتی خود ارائه کردند.

در این جلسه ، درخواست افزایش نیروی دامپزشکی، برگزاری جلسه با قصابان و نانوایان بخش ، برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده ها ، معرفی آبدار از سوی شورای اسلامی و دهیاران و نظارت دقیق بر آب شرب روستاها و نظارت بر دفع فاضلاب شهر کیاسر، جمع آوری زباله کنار جاده ها و نظارت دقیق بر مراکز عرضه خدماتی بین راهی از مصوبات این جلسه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.