پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنی برای ورزش های آبی در چالوس برگزار می‌شود

0

مدیرعامل جامعه ورزش چالوس گفت:چالوس میزبان جشنواره ورزش های آبی و ساحلی است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، بهرام موسوی در نشست خبرنگاران انجمن صنفی غرب مازندران اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و حمایت اعضای شورای شهر و شهرداری چالوس در اوایل مرداد جشنواره بزرگ ورزش های آبی و ساحلی در رادیو دریای چالوس برگزار می شود.

وی با اشاره به ساخت دو فضای مناسب جهت برگزاری فوتبال و والیبال ساحلی برای این جشنواره گفت: برای این جشنواره اسکله ماهیگیری، زمین کشتی ساحلی، قایقرانی، جت اسکی و پرواز بادبادک ها پیش بینی شده است.

موسوی با اشاره به حضور وزیر ورزش و یا معاون وی در مراسم افتتاحیه جشنواره تاکید کرد:جشنواره ورزش های آبی و ساحلی به مدت دو روز، در روزهای 4 و 5 مرداد برگزار می شود.

سلیمان رضوی رئیس ورزش و جوانان چالوس  نیز در ادامه این جلسه با بیان این که 42 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد اظهار کرد: با وجود حضور حدود 10 هزار ورزشکار که برخی از آنان دارای عناوین مهم ملی و بین المللی هستند، اما  ورزش چالوس تنها با پنج پرسنل هدایت می شود.

وی با اشاره به وجود تعداد پنج سالن ورزشی توپی در این شهرستان گفت: استادیوم 5000 نفری چالوس و سالن چند منظوره روستای گویتر در حال ساخت است.

رئیس ورزش و جوانان چالوس با بیان این که استاندارد فضای ورزشی در کشور 2 متر و 200 سانتی متر است تصریح کرد: به دلیل تعداد کم فضای باشگاهی در این شهرستان سرانه ورزشی تنها 1.5 متر بوده که ناکافی است.

رضوی با بیان این که این شهرستان چالوس از داشتن استخر دولتی محروم است و تنها دو استخر خصوصی دارد یادآور شد: برخی سالن های ورزشی که سال های گذشته بنا شده است، به علت نبود کارشناسی و نظارت دقیق و همچنین عدم به کارگیری مصالح مناسب در حال از بین رفتن بوده و نیاز به بازسازی دارد.

وی با ابراز نگرانی از تغییر کاربری های ورزشی به مسکونی در چالوس گفت: 318 هزار متر زمین در لکه گذاری طرح جامع شهری جزء سرانه ورزشی و کاربری ورزشی چالوس  است که باید لحاظ شود.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.