پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره شعر 40 سالگی انقلاب در مازندران برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمیدرضا هراسانی صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان با هدف ارتقا بینش و آگاهی هنرمندان بسیجی در کشور تشکیل شده است اظهار داشت: هم اکنون این سازمان شش هزار هنرمند را عضو سازمان بسیج هنرمندان کرده که در سال 1400 قصد داریم این تعداد را به هشت هزار نفر برسانیم.

وی افزود: جشنواره فیلم کوتاه “سکانس حماسه” را آذرماه امسال در مازندران برگزار می‌کنیم و جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان را برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران با اشاره به اینکه یادواره 110 شهید هنرمند مازندران را در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: دومین یادواره استانی شهدای هنرمند مازندران را در هفته بسیج امسال در متل بانک ملی بابلسر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر 40 سالگی انقلاب را امسال برگزار می‌کنیم افزود: در اختتامیه این جشنواره از شاعران 4 استان قم، گیلان، مازندران، گلستان تجلیل می‌شود.

هراسانی با اعلام اینکه دو اثر سرود چهل سالگی انقلاب را در مازندران داریم گفت: در دهه فجر امسال شاعران انقلابی مازندران دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شاعران انقلابی استان را شناسایی کردیم و در جشنواره شعر 40 سالگی انقلاب حاضر می‌شوند افزود: برترین اثر شاعران انقلابی 4 استان کشور به این جشنواره رسیده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه بسیج هنرمندان در مساجد شهرستان‌های استان اجرای تعزیه داشتیم گفت: شاعران آیئنی استان در ایام محرم و صفر در مساجد مازندران شعرخوانی کردند.

وی با اعلام اینکه آشتی هنرمندان با مساجد را در استان پررنگ‌تر کردیم تصریح کرد: در دهه فجر امسال قصد داریم عصری با شعر در یکی از مساجد بزرگ استان برگزار کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.