پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره تخصصی بانوان در شهر کیاسر برگزار می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کیاسر به ریاست سید حسن موسوی کیاسری با کمیته امور بانوان این شورا در محل دفتر شورای شهر کیاسر برگزار شد

در ابتدای این جلسه رئیس جدید کمیسیون فرهنگی شورای شهر کیاسر از عملکرد رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: قطعاً از تجربیات آقای سعیدی در در پیشبرد و اجرای برنامه های فرهنگی در شهر کیاسر استفاده خواهیم کرد.

وی از شناسایی بانوان نخبه کیاسری توسط کمیته امور بانوان شورای شهر کیاسر خبر داد و گفت: برنامه داریم در مدت یکسال جشنواره بانوان نخبه کیاسر را برگزار کنیم و از آنان تجلیل کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کیاسر خواستار گردآوری آمار جمعیتی شهر کیاسر از نظر میزان تحصیلات،اشتغال و… از سوی کمیته امور بانوان شد، و افزود:سند چشم انداز برنامه های فرهنگی شورای شهر کوتاه مدت و بلند مدت بوده و این کمیسیون در نظر دارد از نقطه نظرات شهروندان و صاحب نظران در اجرای برنامه های فرهنگی استفاده نماید.

موسوی کیاسری اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را از دیگر اولویت های کمیسیون فرهنگی شورای شهر کیاسر دانست و گفت: بزودی طرح تفکیک زباله از مبدا با همکاری کمیته امور بانوان شورا شهر و شهروندان در شهر کیاسر اجرایی خواهد شد.

دکتر همت محمدنژاد شهردار کیاسر مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های شهرداری را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت شهروندان کیاسر در جهت اجرای طرح ها و برنامه مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کیاسر از برنامه های فرهنگی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: بابت حضور چشمگیر شهروندان کیاسر در جشن بزرگ ولایت تقدیر می کنیم و امیدواریم شهروندان در اجرای دیگر برنامه های فرهنگی با شهرداری و شورای شهر کیاسر همکاری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.