پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدایی حق از باطل در روز 9 دی / وابستگی به آمریکا و غرب بزرگ‌ترین فتنه است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام تیموری عصر امروز در مراسم 9 دی با تبریک به مناسبت این یوم‌الله خاطر نشان کرد: در این روز که به روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت نامگذاری شده همه مسؤولان و… از این روز عزیز عبرت بگیرند و دل‌های‌شان روشن شود.

وی با بیان اینکه الحمدلله ملت ما با چشمان بینا حقایق را درک می‌کنند،  افزود: بی‌بصیرت‌ها  به هوش باشند در دام فتنه‌گرها نیافتند و آنهایی که در آگاهی و بصیرت ناقص هستند بصیرت خود را به حد کمال برسانند.

امام جمعه کیاسر ادامه داد: امیدواریم که این پیمان با ولایت روز به روز مستحکم‌تر شود، آنچه را که باید دید حق است و آنچه دیده نشد در سال 88 حق بود و منشا ایجاد گردوغبار در آن سال که باعث شد حق دیده نشود هواطلبی دنیاطلبی و ریاست‌طلبی بود.

تیموری بیان کرد: دنیاطلبی که راس همه خطاهاست باعث شد افرادی گرد و غبار ایجاد کنند تا بعضی‌ها حقایق را نبینند و در یک مسیر تاریک قرارشان دهند و به میل خود هدایت‌شان کنند.

وی افزود: 9 دی یک نورافکنی بود که در این مسیر تابیده شد و چهره‌هایی که خواستند افراد را به سوی باطل سوق دهند و از حق جدا کنند آن چهره‌ها را نمایان کرد.

امام جمعه کیاسر با اشاره به اینکه در 9 دی حق و باطل از هم جدا شدند، یاد آور شد: ملت ایران در 9 دی خرمن و ریشه کسانی که در عاشورا خیمه‌ امام حسین (ع) را به آتش کشیدند، سوزاند و نابود کرد و فتنه و سران فتنه را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

تیموری با بیان اینکه بدانید اکنون بزرگ‌ترین فتنه، فتنه وابستگان به آمریکا و غرب است خاطرنشان کرد: ملت ایران به هوش باشند کسانی هستند که گرد و غبار ایجاد می‌کنند و عوامل نفوذی در این گردوغبارها می‌فرستند و بعد آدرس‌های غلط می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب بود و با بصیرت عمل کرد، تاکید کرد: فتنه‌گران برای همراهی مردم  از نفاق برای رسیدن به مقصودشان استفاده می‌کنند لذا باید هم نفاق و هم منافق را شناخت.

امام جمعه کیاسر با بیان اینکه از علامت و نشان‌های نفاق قساوت قلب است،  بیان کرد: وقتی یک پلیس را لخت می‌کنند و زنده می‌سوزانند آیا این نشانه قساوت قلب نیست؟

وی ادامه داد: منافق برای مظلومیت امام حسین (ع) و اهل بیت‌اشکی نمی‌ریزد نسبت به مظلومین بی‌احساس است نسبت به ظلمی که در یمن عراق سوریه فلسطین می‌شود بی‌تفاوت است.

تیموری افزود: منافق بر گناه خود اصرار دارد در سال 88 به دروغ گفتند که تقلب شده است هنوز هم نسبت به دروغ خود اصرار دارند با توجه به اینکه دوستان‌شان تقلب را غیرممکن می‌دانستند اما هنوز بر سخن‌شان اصرار دارند.

وی ادامه داد: نسبت به دنیا حریص هستند و برای رسیدن به قدرت حاضر هستند ملتی را نابود کنند  اما به هدفشان برسند.

امام جمعه کیاسر تصریح کرد: وعده می‌دهند به وعده خود عمل نمی‌کنند بدانید هر مسؤولی که این چنین عمل می‌کند نفاق دارد و باید به هوش باشیم.

تیموری در پایان خاطر نشان کرد: الحمدلله رهبر معظم انقلاب بیدارند و با شجاعت و صلابت و بینشی که خداوند متعال به ایشان کرامت کرده است با بیداری کامل ملت را هدایت می‌کند و نقشه منافقین و فتنه‌گران را  برملا می‌کند چنان که ایشان فرمودند اینها به اهداف‌شان نخواهند رسید و ملت ایران به اهداف بلند و عالیه خود حتما خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.