پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های مازندران در بیست و نهمین روز بهمن بدون ترافیک

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری در حال حاضر ترافیک در جاده هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان صاف و آفتابی و سطح جاده خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران به هشدار کارشناسان هواشناسی استان درباره نفوذ سامانه سرد بارشی از روز سه شنبه بمدت سه روز اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد تردد در مسیر‌های کوهستانی و برف گیر استان را دارند زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی از رانندگان و مسافران خواست با رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از حرکات حادثه ساز با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ پلیس راهور در طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های استان به مسافران و خودرو‌های عبوری خدمات ارائه می‌دهند، افزود: پلیس راه برای تعطیلات نوروزی نیز در آماده باش کامل قرار داد.

سرهنگ قدمی از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.