پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام ۱۳ هزار خادمیار رضوی در مازندران

0

اسماعیل امامزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم افتتاحیه ۲۰۰۰کانون آستان قدس رضوی در کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵۰کانون محلی و تخصصی در استان مازندران شروع به کار کرده است اظهار داشت: شمار این کانون ها تا پایان سال به ۵۰۰ کانون افزایش می یابد، همچنین ۳۸۰کانون موضوعی نیز بر شمار این کانونها افزوده می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۳۲۵ نفر به عنوان خادم رضوی در استان ثبت نام کردند و با توجه به نسبت جمعیتی بعداز تهران و استان خراسان می توان مقام اول رابه این استان نسبت داد.

وی یادآورشد: شش هزار و ۴۴۰ نفر از ثبت نام شوندگان خادمین استان قدس رضوی مدرک بالای لیسانس دارندو هفت هزار و ۲۵ نفر نیز شیفت آنان در استان  فعال شده است و تاکنون ۱۰هزار نفر از خادمان ثبت نام شدند و بقیه در مرحله گزینش نهایی هستند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: چهار هزار و ۲۳۴ نفر از ثبت نام شوندگان خادمین آستان قدس رضوی بانوان و ۹ هزار و ۹۱نفر را برادران تشکیل می دهند.

امام زاده  با اشاره به  کیفی سازی خدمات ابراز کرد: در کنار کمیت، کیفیت آموزش و نوع خدمات مورد توجه قرار گرفته است واز خادمین خواستیم با فعال سازی سیستم بحث کیفیت خدمات را ارتقا دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.