پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۳ هزار سبد کالا در مناطق محروم بخش چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در دیدار با استاندار مازندران با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳ هزار سبد کالا در مناطق محروم بخش چهاردانگه ساری بین نیازمندان توزیع شد، گفت: فعالیت‌های اوقاف در راستای اجرای نیت واقف و در راستا محرومیت‌زدایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اوقاف مازندران در طرح‌های دانش بنیان ورود داشته است که بسیار ارزشمند است، افزود: اوقاف مازندران امسال از ده‌ها چهره نخبه تجلیل به‌عمل آورده و آن‌ها را مورد حمایت قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اوقاف استان در چند سال اخیر ورود جدی به پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه داشته است، گفت: اوقاف با فعالیت‌های عمرانی موجب ایجاد اشتغال، افزایش بهره‌وری موقوفات و آبادانی اماکن مذهبی شده است.

حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به پیگیری‌های اوقاف مازندران برای احیای وقف و زنده نگه داشتن نیت واقف، اظهار کرد: پرونده‌های قضائی موقوفات برای احقاق حق و حقوق وقف در محاکم قضائی جریان دارد و اوقاف از حق موقوفات کوتاه نمی‌آید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.