پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقابل شرکت گاز و حمل و نقل باعث تاخیر گازرسانی چهاردانگه ساری شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با توقف پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه مازندران اظهار کرد: برای رفع این مشکل زمینه برگزاری جلسه با مدیران حمل و نقل و نگهداری‌راه‌ها و مدیرعامل شرکت گاز، فرماندار ساری، بخشدار منطقه و رئیس شورای بخش را در اداره کل حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌ها را فراهم کردیم.

وی با اعلام اینکه تقابل دو اداره باعث ضرر و زیان به دولت و سرمایه ملی وارد شده است، تصریح کرد: دو اداره با لج بازی خودشان برای ارائه مجوز  باعث تاخیر در اجرای پروژه شدند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اداره حمل و نقل و نگهداری راه‌ها باید مجوز لازم را ارائه بدهد برای مدیر شرکت گاز شرط و شروط تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: بنده هم اعلام کردم که به خاطر این کم‌کاری گزارش درباره عملکرد این دو مدیر را به دلیل کم‌کاری که در حق مردم انجام می‌دهند را به وزراء مربوطه اطلاع رسانی می‌کنم.

یوسف‌نژاد خاطر نشان کرد: در برخی مواقع مجوز لازم را در اختیار دارند ولی اعتبار ندارند، برخی از مسیرها تنها و تنها لنگ مجوز بودند و گاهی هم شرکت گاز به تعهدات خویش در قبال نگهداری راه‌ها عمل نکرده است.

وی یادآور شد: تاخیر و تقابل دو اداره باعث ایجاد نگرانی برای مردم منطقه چهاردانگه و دودانگه ساری شده است که بنده به دو مدیر اعلام کردم که شما حق مردم منطقه را ضایع می‌کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به این دو مدیر اعلام کردم و مهلت دادم که ظرف مدت یک‌هفته با هم دیگر برای تکمیل این پروژه توافق داشته باشند.

به گزارش فارس، پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه مازندران بیش از 6 ماه به دلیل اختلاف اداره کل حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌های استان و شرکت گاز مازندران به بهانه داشتن مجوز تعطیل شده است.

تاخیر در اجرای این پروژه در حالی ایجاد شده که مجری طرح اعلام کرده که بنده آمادگی لازم داشتم که این پروژه حدود 6 ماه پیش به اتمام برسد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.