پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه با موضوع «اسکان نوروزی و جذب مشارکت»

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در ۴ اسفند ماه ۱۳۹۵ با موضوع «اسکان نوروزی و جذب مشارکت»تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا شریعت نژاد، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، به تشریح دستور کار جلسه، شامل: «اسکان نوروزی، جذب مشارکت و…» پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

شریعت نژاد گفت: شور و مشورت در دین مبین اسلام از اساسی ترین موضوعات مورد تأکید و صفات بارز اهل ایمان است و دستیابی به اهداف آموزش و پرورش میسر نیست، مگر با استفاده از خرد جمعی و مشارکت عمومی.

سپس حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، ضمن تشکر از اعضا جهت توجه به امور مربوط به آموزش و پرورش و تسلیت ایام فاطمیه، به بیان اهمیت علم و علم آموزی پرداخت و با توجه به نقش آموزش و پرورش دراین باب، از همه اعضا خواست تا در حد توان، جهت پیشبرد امور با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.  

سلطانی، بخشدار منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه پس از استماع نظرات حاظرین، ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش و بیان اهمیت موضوعات مطرح شده گفت: آموزش و پرورش همیشه در رأس فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی کشور قرار دارد و باید از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن برنامه های آن به ویژه اسکان نوروزی استفاده نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.